Joo-o, arpajaisvoitot on postitettu ja ne ehti tän päiväsiin eli maanantaina sitten tai alkuviikosta ne on teillä. Mulla tuli niiden kanssa kiire kun mulle tulikin tänne hoitolaps hetkeksi ja en jaksanut alkaan kävelyttään sitä postiin, ja meni sitten sinne lähtö ihan tipalle. Toivottavasti kaikki pysyy kuitenkin matkassa, vaikka hirveellä tohinalla ne kuoriin heittelinkin. Mutta kuvatusta sitten kun ne on perillä, nothing special.

Postin jälkeen menin Ärrälle ettiin jotain perjantai-illan ratoksi, ja tämmönen sieltä löyty

 351198.jpg

Olin sitten menos kotio niin näin yhden kaverini, joka oli menos kauppaan ja menin sit kanssa. Voitte uskoo oli tiukka paikka naksuhyllyllä ! Ohi vaan ja rasvatonta maitoo hakeen. Siis elokuva vaatii seurakseen jotain hyvää, mutta kokeillaan nyt kaalikeitto + maito yhdistelmää :( ... No, ei tämä ole maailmanloppu.

Niin, mitä mä nyt olin selittämässä...NIIN. Kaveri kysy et tulenko tänään kippolaan ja sanoin että en, et oon kotona. Sano et hän ei pystys oleen, et hän on ihan täpinöissään kotona ja miettis et mitäs jos siel nyt onkin jotain erityistä  tai joku tms. No sanoin siihen et 13 vuoden baariluuhauksen jälkeen voin sanoo et siellä yleensä ei ole KETÄÄN ( tiiätte mitä tarkotan ) ja ei tapahdu MITÄÄN. Että ehkä 4 kertaa siellä on ollut JOKU niin että olis harmittanut jos oliskin ollu sillon kotona. Naurettiin siinä sitten vähän. Tampereella sentään saatto vaihtaa baaria jos siel ei ollu KETÄÄN mutta täällä jos vaihtaa toiseen tai kolmanteen niin totuus on se että niissä ei ole KETÄÄN eikä ketään, kun ne kaikki on siellä yhessä ja samassa :D Apua...

Niettä ollaan nyt kotona sitten kattien, dvd:n, kaalisopan ja kutimen kanssa. Hyvää perjantai-iltaa teille, olitte sitten millasessa kokoonpanossa sitä viettämässä :)