Täällä on ollut vähän hiljasta, ei ole ehtinyt koneen ääreen....

Äh, en ole tehnyt kuin huivia ja se on niin levee nyt et musta tuntuu et virkkaan ihan hirveesti ja se onkin kasvanut vain kolme kerrosta.  Tosi palkitsevaa siis. Misery Shawl :D Mutta tulee siitä aika kiva.

Olen tehnyt ihan tavallisia kotihommia, niistä sen enempää. Eilen illalla istuin Iidan kanssa kokiksella karaokessa ja heitin sit et lähetään Tampereelle. Iida sano et joo lähetään. Oltiin Londonissa, oli ihan jees mukavaa. Mutta aamulla ei ollu mukavaa kun lähdin neljän tunnin unilla sit Tampereelle. Väsyttihän se.

Juoksin eka kaikki tarpeelliset asiat,sitten hain keskeneräseen keeppiin lankaa. Eurokankaaseen mennessä vilkaisin hahtuvakauppaan ja kas, puoleen hintaan kun kauppa lopettaa.No, aattelin et hemmetti, johan tässä on helmikuusta asti oltu ostamatta lankaa niin saa luvan riittää ja ostin sit neljä hahtuvakiekkoa. Eipä siellä enää värejä paljon ollut mutta ihan kivoja löyty silti. Eli Pudotuspelit on mun osalta ohitte. Pitää tuonne omaan blogiinsakin tunnustaa... ja sit aattelin et voin ostaa lisääkin ja ostin yhtä huivia varten kaksi kerää lankaa vielä.  Ostin sit kaikkee muutakin mutta laitan kuvia sit kun ehdin eli lauantaina tai sunnuntaina.

Niin se työhaastattelu. Se haastattelija oli tosi mukava. Tiesin että se työ ei ole ihan kokonaan mun alaa, mutta nyt haastattelussa kuulin et siihen sisältyy viel kolmaskin homma mikä ei todellakaan ole mun alaa, mut ihan opittavissa. Hän kysy miltä kuulostaa koko homma ja sanoin et olen kiinnostunut. Mutta tiistaina sit kuulen kenen ottavat. En ota stressiä siitä. Kovasti tietää uuden opettelua jos saan sen työn, mutta kattoo nyt. Eilen soitettiin toisesta paikasta et haastatteluun ens perjantaina, eli viikon päästä ehkä edessä Tampereen reissu. Se työ olis justiin mun koulutusta vastaavaa. Kummassakin sama palkkaa, toinen työ alkaa aikasemmin ja toinen taas kestää myöhempään. En tiiä, katsoo nyt. Mä menisin tietysti mieluummin oman alan töihin.

Ostin uuden Vogue Knittingin. En tiedä missä mun tilaus luuhaa kun sieltä ei näy lehtiä tulevan. Jos se nyt kuitenkin tulee niin ainahan voi toisen myydä. Siinä oli ihania neuleita. Mun on pakko neuloa siitä yksi pitsisöhellys. Mutta kikkailen kollaasin siitä ja samoin tänään tulleesta Simply Knittingistä.

Nyt mun on pakko alkaa paketoimaan lahjoja, ja sitten saankin nukkua taas bussissa kun lähden kotipuoleen. Siellä on synttäreitä, joten voi olla että saa kakkua. Sehän on mulle ihan piece of cake :)

Kuvittele joku kiva kuva tähän :)

Moikka moi.