sitä toistakaan. Joten tässä Modassa ollut Marie-mekko, henkarissa.

     1511555.jpg

Lankana kaksinkertanen Novitan Rose. Malli oli kuvassa ihan karmaisevan nätti. Siinä on yksi reikärivi tuossa rinnan alla, mihin on pujotettu nauha. Sitä ei lukenu ohjeessa. Enkä mä sitten ruvennu miettiin mihkä se tulis niin jätin tekemättä. Mekon neulo äkkiä, tein ehkä viisi iltaa tätä yhteensä.

Ja sitten sitä narinaa...Jos on tämmönen suhteellisen leveälanteinen naisihminen niin tuollaset reikärivistöt ei kauheesti imartele asettuessaan siihen leveimpään kohtaan. Tästä tuli hiukan liian pitkäkin. Ja leveä.

Ja sitten jotain positiivista niin meinaan neuloa toisen, ehkä vaaleensinisen. Pienempi silmukkamäärä, noi reikärivit kokonaan pois niin helmasta kuin lantiolta. Tulee lyhyempi, ja pitsi alkaa vyötäröltä. Ja kavennukset teen vain sivussa, en tykkää kun ne on tuossa keskellä.

Joku reipas ihminen purkais tän ja neulois uudestaan. Mulle tää kelpaa...tiedä jos se vaikka joskus sattuis hiukan kutistuun...

Kommentit,

Amma, kyllä se on Nekku! Eikä se ole iso...se on mun pieni vauva. On se melkonen rontti oikeesti mutta Roopen rinnalla niin pieni <3

Anonyymi, jos pyykit katois siideripurkkia käes pitämällä niin mulle ois kasvanu käsi kiinni siideritölkkiin jo ajat sitten :) I wish !!!

Villasukka, kyllä meilläkin kissankarvat näkyy joka paikassa. Ja ne ei tosiaan lähde imuroimalla. Kun pudottaa vaikka kurkunsiivun lattialle niin kyllä se hieman karvainen on :)

Pikapullanleipojat, mukavaa jos innostuitte. Netistä löytyy monta ohjetta mutta mä olen tehny tuolla. Se on helppo kun ei tarvi vaivaa-vaivaa :)

Satu, mulla on vanha pöytäkoneräppänä, ja kyllä se Wlan tässä ihan tavallisesti toimii...En tiiä mitä nyt tarkotit. Tässä ei oo modeemia vaan johto tulee suoraan koneeseen kiinni. Ja mulla Elisa ei siis toiminut. Tai toimi Orivedellä suhteellisen hyvin mutta sitten ei enää.

Kolmasnainen, en mä nyt silleen jännittäny mut tietysti aina hiukan :) Mä en tiiä millä asenteella mä kävin sokkotreffeillä, mutta kun näin sinkkuna sitä ajattelee niin todennäkösesti melko huonolla :D

Soikku, no niin on Pate ja Rasmus kloonit :) Iloista Vappua myös teidän kammariin !

Vappu niin, musta ei tunnu yhtään siltä että Vappu on tulossa. En kyllä tee mitään erikoista, meinaan lorvia vaan kotona ja tuuhostaa täällä.

Seuraavaksi yritän saada sitä sinistä retaletta eteenpäin. Josko se ennen syksyä valmistus.

Kuullaan ! Ja iloista Vappua !

 1511816.jpg