"Löysin" eilen Scooterin uudestaan...sitä on nyt tullut kuunneltua aivan tarpeeksi, joten etsin kohta CMX:n levyt.

Työhaastattelija ei ole soittanut eli en sitten saanut sitä paikkaa. Toisaalta harmittaa, toisaalta ei. Oma ala on aina oma ala. Joten perjantaina taas työhaastatteluun ja sen jälkeen sitä jännittämään. Näin se menee ja niin kauan jatketaan kunnes tärppää.

Mun ompelukset, vauvan pöksyt

 524530.jpg

Ja pieni takki...tää takin kiinnitys oli kaikkee muuta kuin kiva ommella ja...

 524531.jpg

selkäpuolen pupukin meni hiukan vinoon

 524527.jpg

Mä en kysy sisko et kelpaako nää, näiden on pakko kelvata koska mä väänsin niitä niin kauan :) Ja mulle riittää nyt ompelu vähäksi aikaa.

Mitään muuta en ole sitten tänään tehnytkään, ompelun jäljet pitäs siivota ja sitten voisin neuloa niitä hahtuvatumppuja...

Sini, sun makkaradiagnoosi on varmaan oikea. Ei munkaan tee sitä OIKEESTI mieli :) Kahvista sen verran että kyllä, nesteet on liikkeellä ja olen rampannut vessassa. Ja en saanut unta, katoin kelloa 4.15 viimesen kerran. Joten keitin sen pannullisen tänään jo aamupäivällä ja olen sen jo juonut. Nälkä ei ole yhtään...Hullunhommaa :)

Mutta nyt siivoon ja saatan blogata tumpuista illemmalla et mitä niille kuuluu. Moikka.