Okei, se oli 23.57 kun selkäranka katosi :D Mutta sillon oli sopivasti mainoskatko :)

Ja SNY oli laittanut mulle söpön kissakortin, hyvää suklaata kaunissa ruusurasiassa, neljä kerää Naturgarn no. 1 kahdessa eli harmaan sävyssä ja kaksi kerää ruskeaa Huopasta. Ja kissoille namipussin. Kortissa luki että helmikuun teemana pesukonehuovutus.

Kyllä mä tykkäsin tästä paketista! Naturgarnia en ole koskaan neulonut mutta se on ihanan paksua ja karheeta käpälissä. Selasin jo hieman nettiä että mitä siitä vois neuloa... Huopastakaan en ole neulonut kuin muutaman kerran. Tein parit tumput ja molemmista tuli liian paksut ja pinta huopunutta riisipuuroa. Ehkä mulla oli liian kaposet puikot ?  Joten näistä ei tule ainakaan tumppuja ! Uudessa Novitassahan oli niitä ihania pilkullisia yms. Huopasesta tehtyjä juttuja ja mä teen näistä jotain sellaista valkosilla pilkuilla.

Joten Suuri Kiitos paketista, oli erittäin kiva ja mieluisa ! Kissa, suklaata ja lankaa mun lempiväreissä ja kateillekin namnamnam <3 Maistui oikein hyvin !

Hyvää kannatti odottaa :) Ja Naturgarnit lähtee huomenna kotipuoleen mun mukana ihan varmasti Keviksen matkaseuraksi :D

Projekti villatakki. Voi ei !!!! Yleensä teen liian isoja paidoista ja takeista mutta nyt tais käydä päinvastoin. Oon tehnyt kaarrokkeeseen extrakerroksia ja nyt puuttuu enää nappilistat ja hihan resorit. Ompelin etumustan ja leikkasin auki ja kokeilin... Se on ihan mallia nörtti :D Tiiättehän, vähän tiukkis ja hihat nostaa kädet ylös. Mutta mä tykkään sen värikkyydestä ja muuten, niin...No kattoo miten käy kun kastelee sen vartalo-osan. En heitä vielä kirvestä kaivoon.

Mun piti leipoo jenkkityylisiä muffinseja kotio viemisiksi mutta sit muistin et eihän mulla ole pursotinta millä tehdä se kiekura. Ja sit tuli vähän sekin kysymys et mihin ne saa pakattua bussimatkaksi. Joten vaihdoin leipomussuunnitelmaan b mikä on hyytelökakku keksipohjalla. Mutta sitten muistin et kun jouluna vein sellasen niin äiti sano ettei ole koskaan hyytelökakkuja leiponut niin mietin et vienkin vaan aineet mukanani ja leivon sen vasta kotona äidin kanssa. Niin sit näkee miten se tehään. Ostin suklaata siihen kun joulukakussa oli mustaherukkaa niin sanovat et maistuu vispipuurolle !!! Kiittämättömät :D

Meillä otetaan kaikki huvi ja hyöty irti tulevasta postista :)

Hyvää yötä!