muuttaa meiän muiden mukana :( Eilen juoksujalkaa menin kotia et pääsen surffaan niin eihän siellä mitään tapahtunu, vilkku valo vaan modeemissa. Soitin tänään tekniseen tukeen ja ei sielläkään oikein tiedetty. Mutta sano että näkyy että siirto on merkitty eiliselle ja se näkyy työlistassa mutta sitä ei ole kuitattu tehdyksi. Eli tästä voi päätellä että ei ole tehty. En ole saanu kännyyn kuittiakaan, mutta sano se sielläkin et jos 6.6. on luvattu niin pitäs se olla tehtynä.Jäämme ihmettelemään...

Töissä on ollu ihan hirvee kiiru. Mukavaa, mutta niin kiire että ei ehdi mitään tekeen. En ole mokannu onneksi, alkaa oleen hanskassa se hommeli. Tietysti ihan mukavaa sinänsä.

Kastemekosta puuttuu 10 senttiä ja parin langan päättely, nauhojen kiinnitys. Nyt alkaa siis leipomishössötys, paitsi se menee ihan vasurilla kun en ala kikkaileen mitään hirveen ihmeellistä, sellasta perussettiä.

Mikä lie viikkovillitys mulla mutta enhän mä mitään mustaa huivia saa Sauna Open Airiin koska se on nyt, mä jotenkin ajattelin et ens viikolla...No anyway, ehkä sitä nyt juuri pärjää ilman sitä :)

Kerroinko jo että ostin kivat kesäkengät viime viikolla? Anttilasta löyty sopivat. Tietysti laitoin ne heti jalkaan.Rautatieaseman Siwasta piti sitten ostaa jo laastaria että pääsi kotiin asti. Uudet kengät tekee aina temput, nyt ne on jo hyvät, vähän ehkä kovat, mutta kyllä ne siitä. Kiva kun voi pitää hametta, laitoin tänään päälle ensikertaa kesähameen. Se on niin läpikuultava (salsahame) että pakko pitää alushametta.Alushame ei toimi, se rullaantuu koko ajan, eli ilmeisesti pitäs olla pidempi tai leveempi. Katon nyt samalla kaupasta kun vilkasen ristiäisvaatteita. Mulla on kotona yksi mekko varalla, jos ei löydy mitään. Ostan sitten jonkin huivin sen kaveriksi.

Kävelin puiston läpi tänne Tietotorille. Kauheesti oli arskanottajia. Sanon vaan että pikkasen hirveen näköstä kun mies ottaa stringeissä aurinkoa. Ihan sama millanen takamus niin hirveetä on. Olen järkyttynyt ja pöyristynyt. Onneksi en katsonut sitten sen pidempään :D

Sini, en mä ole temmeltänyt kuin kani, se oli salaatinsyömiseen liittyvä kani-vitsi, sulla on ihan kiaro miäli ;) ja kiitos vaan, Tampereella on superihanaa tietysti. On tää enemmän mun paikka kuin Orivesi, tiesin sen kyllä. Työtapaturmia ei ole sattunu mulle mutta työkaveri leikkas kauniisti sormestaan palan pois.Meillä oli ihan C.S.I.- tunnelma ja mä en voinu välttyä pieniltä Psyko-lainereilta kun verta valu viemäriin. Pitäähän sitä tunnelmaa kohottaa. 

Jeps, sellasta tänään. Jos ei netti rupee pelittään niin tulen taas höpötteleen ens viikolla et kuinka suksi luistaa.Jos pelittää, niin sunnuntaina sitten raporttia kämpiltä.

Ihanaa loppuviikkoa!