täällä kommentoitu ! Ihan hämmästyin. Eväätkin (sitä täytettyä Saarioisen Italianleipää, ihastuin siihen viime viikolla ja en saa lopetettua sen syömistä nyt ollenkaan! Paahdan sen melko tummaksi ja sitten ketsuppia päälle, nam! ) loppu kesken niitä lukiessa :D

Hyvä jos kelpaa! Mä olen aina ajatellut et tätä lukee ne kekkä tykkää ja ne osaa olla lukematta jokka ei. Tiesin sen siis melkein oikein, ja muutama poikkeuskin mahtuu vielä marginaaliin...

Ja sama tosiaan välähti mielessäni, että sainko postia samalta tyypiltä joka Tarjallekin narisee...ei voi tietää. Mä deletoin meilin luettuani sen pariin kertaan. Yhdysvallat ei neuvottele terroristien kanssa, joten ei munkaan varmaan tarvi neuvotella anonyymin kanssa. Kuten jo vuoden alussa sanoin ja kysyin, niin toivomuksia blogin suhteen otan vastaan, mutta sanoin myös että tekstin sisältöä en meinaa muuttaa.

Ja näin se homma etenee.

Hihatin on kuivumassa ja hieman päänvaivaa aiheuttaneet kukkaset on valmiit kanssa, joten vartin ompeluhomma edessä kun kappale on kuiva. Laitoin sen lähelle patteria niin kyllä sen parin tunnin sisään pitäs olla... Samoksesta tein sen. Mulla oli sitä pitkähihasen paidan verran purettuna kun en saa siitä mieleistä millään. Paidan neuloin jostain Modasta muutama vuosi sitten, purkasin. Sitten neuloin siitä bikinit jotka on ok. Ja sitten pienen paidan melkein valmiiksi josta en myöskään tykännyt ja purkasin. Mutta tuota hihatinta en purkaa, siitä tuli aika hauska. Lopuista langoista saan varmaan vielä pienen kassin.

Punainen Kittenmohair bolerokin on edennyt hyvin, jatkan sitä tänään. Ja sitten kokeilen sitä tiskirättiä bambusta, nettiä selasin et yhdestä kerästä pitäs tulla kaksi. Mietin Vaakatilkun tapaan neulomista...kolmosen puikoilla. Suositus näyttää olevan 3½ mutta ei liene tiskirätissä niin väliä.

Nekku makas eilen tässä pöydällä mun seurana ( siis mä en maannu pöydällä vaan istuin tuolilla ihan normaalisti :) ) ja sit huomas kynäkupissa vesiväripensselin. En tiedä luuliko se sitä miksi, hiireksi ehkä mutta se sai hirveen hepulin ja on kantanut sitä suussaan sekä eilisillan että tänään, ja murisee sille. Ja välillä laittaa sen maahan ja tassulla läpsii sitä tupsua. Mulle se tuo sen välillä ihmeteltäväksi ; " Katto nyt, luuton hiiri ja valmiiksi grillivartaaseen asennettuna "

:D

Vi ses!