Ei ole keltaista näkynyt kuin tiskiharjassa ja Ruotsi-paidassa, joka on kehdannut nyppyyntyä ja nukkaantua hävyttömän paljon.

Orpo olo kuin lätkä loppu ja Konttorikin vetelee viimesiään, se BBC:n versio. Mullahan pitää olla telkka päällä kun neulon. Oon lainannu kirjastosta kaikkia klassikoita ja oma varasto on katottu moneen kertaan, ainakin nää kestosuosikit. Nätti ilma houkutteli puistoon neulomaan mutta siitä ei tullu mitään kun silmä harhaili enemmän jalkapallonpelaajissa kuin neuleohjeessa ;) 

Kritiikin sana, sellanen negatiivinen, ulkomaisista neulelehdistä. Suomeksi sanottuna ketuttaa kympillä että ohje on muka lehdessä mutta todellisuudessa pitää printata kaavioita netistä. Kyllä minä sen tajuan että kaikki kaaviot ei lehteen mahdu mutta silti ei kiva yhtään. Ei ole yksi eikä kaksikaan ohjetta kun oon langat kaivellu valmiiksi ja sitten luen et kaaviot on tulostettava netistä. On mulla tulostin ja siinä mustetta mutta silti mua ketuttaa sillä hetkellä kun pitäs jo alkaa neuloon. Nyt tietysti voisi todeta että aina kannattaa lukee ohjeet ensin, mutta mä suhtaudun ohjeen etukäteen lukemiseen samoin kun mallitilkun neulomiseen; sitä vältetään viimeseen asti :D Kymmenen pistettä kotimaisille lehdille siitä että tuollasta ei juuri esiinny. DK:ssa oli paljon kaikkea kivaa ja IK:ssa ei yhtään mitään, jos uusimmista jonkinlaisen mielipiteen voi hihkaista.

Neulomisen ja virkkaamisen lisäksi olen käynyt töissä normisti kun työkavereita on saikulla. Ja näköjään krapulapäiviä tulee ilman rellestämistäkin, eilen olin koomassa koko päivän vaikka lauantaina en tehnyt mitään. Ehkä Euroviisut oli niin huono ohjelma että aiheutti päänsärkyä jälkimainingeissaan. Muutenkin on ollut hiukan ontto olo, varmaan allergiat tekee tuloaan jokakesäiseen tapaansa.

SNY, en osaa toivoa tai sanoa yhtään mitä tahtoisin. Kaikki paketit on ollu mukavia yllätyksiä joten varmaan tää viimonenkin on sellanen ilman mun toiveita. Ja oikeesti en kyllä keksi mitään. Paitti jos valkoista Marinea keksit jostain kerän niin se olis kiva ;) , sitä ei ole tullut mistään vastaan. Tosin mietin et voisin hiukan purkaa ja tehdä raitoja, jos jotain muuta väriä Marinea löytyy...sellanen toppi siitä on kesken. Koiranpentuakin toivosin mutta se ei varmaan tule kysymykseen ? ;)

Lauantaina keksin ruokakaupassa kivan vihree-ruskee -väriyhdistelmän ja kun mulla oli molempia Nallena, niin hetken mietin raitasukkien neulomista. Sitten kuitenkin tulin järkiini ;) ja neuloin lyhyet säärystimet, jois on lenkki jalan alle.

Katon jos huomenna tuulis siitä suunnasta et piuhat pelaa ja saan kuvia ladattua.

Mukavaa aurinkoista viikkoa!