Mikaa....




Mää en ennen tykänny tästä mutta nyt hiukan. Tää on omistettu tänään Paulalle ja Ninalle joilla molemmilla on ollu kettuja kylässä tai on siellä edelleen...

Ainakin osa paketeista on löytänyt perille joten postaan ne tähän nyt sitten ja en mainitte sitä vihreetä rättiä joka osoittautui kaikkea muuta paitsi rätiksi. Mä mainitte siitä sitten huomenna tätäkin enemmän.

Paketteja, syystä jos toisesta, kolmannestakin

Sukkaa pukkaa, ja muutakin Tarjalle

 1430069.jpg

Neuloille sellanen neula"kirja" ja sitten normineulatyyny.

Sinille Sofiasta virkkasin huivin, ja sitten Vimmulle niitä herkkuja pussi mukaan ja sammakkokortti, jokka ei siis ehtiny kuvaan

 1430090.jpg

Mirrille neuloin tumput ja pipon, sitten neulavihko ja tuollanen killi hyppäs vielä viidakkoineen tulitikkuaskinkanteen

 1430080.jpg

Lopuista paketeista informasuunia sitten myöhemmin.

Sanonpa vaan että jos on sellanen tilanne että alkaa kuuppa kiristään neulomisen suhteen ja haluaa silti tehdä jotain niin askarteluhuopa, langanpätkät ja etupistot on melko kova sana. Kokeile ihmeessä, mä aina tykkään räpeltää niiden kanssa.

Kävin ohimennen Hulluilla Päivillä. Ostin kaksi vihreetä käsipyyhettä ja sitten jotain mitä en kerrokaan jos Snyy vaikka lukee tätä ja sitten sen Novitan Muksunumeron. Ooh, aika kivoja ohjeita mutta eniten sai huokaileen se ruusupeitto. Aivan ihana. I am in love.

Vuodatus pelaa taas niin hienosti että alan vakavasti harkitteen Bloggeria. Mutta mä en tiiä kuitenkaan...kun Lankahamstereiss ja muissa oon sitä käyttänyt niin ne kuvat ja tekstit ei koskaan mee sinne mihkä tahtosin. Mutta voisin yrittää jos tää Vuodatus ei tokene, siihen asti mä vaan take it eeeeaaaasy.

Eilen liityin myös My Spaceen ihan koska tahoin nähdä Timothyn Miamin kuvat siellä. En kyllä tee siellä mitään muuta. Tuo Nasukirja saa riittää. Tänään muuten Stokan rullaportaissa kaksi tyttöstä jutteli mun edessä ja toinen sano että mun pitää tsekata FasuPalat jos se ja se on pokannu mua ja sit mun pitää superpoke sitä ja sitä. Fasupalat, siis Facebook LOL

Mun tekis mieli pakinoida puolesta ja vastaan Ilkka Kanerva -keissistä mutta jätänpä toiseen kertaan, nyt pitää alkaa siivoon.

Mutta tämän vielä ehdin. Akateemisessa törmäsin kirjaan (mutta en kyllä ostanut) jonka nimi oli
"Helvetissä on erityinen paikka naisille jotka eivät auta toisiaan"  Näin on! Miehiltä nyt voi odottaa yhtä jos toista mutta kyllä naisten pitäs vetää yhtä köyttä. Niettä Hyvää Naistenpäivää ! Tiedän kyllä että se meni jo mutta en toivottanu sitä sillon.

Ja tämänkin ehdin tietysti ; Hyvää Synttäriä Miro 4 vee! Täti ja karvaserkut onnittelee :)

Kuullaan taas.