Serkku linkkas mulle virkatun kruunun kuvan viime viikolla  mesessä et hieno on. Sanoin et voin yrittää virkata sellasen, jos löydän sen lehden missä ohje on. Ei ollu mulla omissa lehdissä, oli äiskän lehdessä. Tunti oli mennyt etsiessä, kiitos vaan kuin viittitte. Ohjeessa oli käytetty virkkauslankaa numero 8 ja koukkuna 1.25. Kokeilin virkata Kotiväestä ja koukku oli 1.50 ja siitähän tuli aika iso :D

 345460.jpg

Kuvassa se on kaksinkerroin litteenä, se siis pitäis tärkätä tai sokeroida malliinsa. Mutta noin se on helpompi postittaa. Ohjeen kruunu on 8.5 cm korkea, tämä on 12 cm.Mutta koska se tulee vaan koristeeksi niin ei taida olla väliä. Melko näpertämistä oli, en tiedä pystynkö samaan pienemmällä koukulla ja langalla, kun olen kuitenkin melkonen nakkisormi. So Nina, can you live with this one ??? :D

Elloksen paketti tuli. Niiden nettisivujen toiminta oli ihan pers...viime viikolla ja heitti mun tarjousnumeron koko ajan hemmettiin. Laitoin sinne sitten sähköpostia et otan ne pyyhkeet ja käytän 30 % alennuksen. No, tilaus tuli tänään ja pyyhkeitä ei ollu mukana eikä kalleimman tuotteen hintaa oltu alennettu. Meiliä oli kyllä tullu et he huomioi sen 30 %, mutta ei mitään mainintaa mun pyyhkeistä. Epäreilua !!! Mä tilasin sinisen kylppärimatonkin niiden pyyhkeiden seuraksi !!!

 345467.jpg

Tämmöstä kamaa tuli kanssa

    345462.jpg    345463.jpg                

   345465.jpg  345464.jpg 345475.jpg

Laskosverho on keittiön ikkunaan. Oikeesti se on vaaleempi kuin tuossa kuvassa.  Noita tuikkukuppeja tilasin viisi pakettia, eli niitä on 20 kappaletta nyt. Tää vaaleenpunanen matto eteiseen

 345470.jpg

läpäisi myös Roopen tarkastuksen

 345459.jpg

Mun tilauksen tarkotushan oli saada huoneeseen matto, mutta huonosti kävi. Kuvastossa matto näytti tältä

 345466.jpg

Luonnonvalkonen, jossa vaaleen sinistä ja ruskeaa seassa. Totuus oli tummasävyinen ja muutenkin yök

 345458.jpg

Eli palautan ilman muuta. Maton metsästäminen siis jatkuu.

Tänään olen vaan virkannut ja kävin kirjastossa ja postissa viime kirjottelun jälkeen. Ja telkkaa tietysti katellu, Miraa kävin kattomas töissä. Tylsää on, päivät menee tuosta vaan, aina on ilta ja mitään ei saa aikaiseksi. Töitä tarttis saada ja nopiaa ennenkuin tässä aivan lössähtää.

Lauantain vohveliahmimisen jälkeen oon pitäny tiukemman linjan ja pidän varmaan loppuviikonkin, kaalisoppaa keitin eilen ja sitä olen syönyt. Ihan hyvältä maistuu vielä, kaksi kertaa päivässä olen syönyt. Muuten sitten Hannan joululahjomaa Keisarin Morsian -teetä ja kiwejä ja hapankorppuja, ei voi valittaa. Farkut tuntu menevän pesun jälkeen vähän paremmin jalkaan, hyvä. Karkkia ei tee mieli, soijanakkeja kyllä ja paaaaaajon sinappia, mutta säästetään ne viikonlopulle, on jotain herkkua mitä odottaa.

Mutta nyt blogeja lueskeleen ja sitten nukkuun, öitä !