Crazy Townia tässä kuuntelen... Butterfly.

Tänään kävellessäni töistä kotiin sateessa lenkkareissani lauleskellen Red Hot Chili Peppersiä ( Under the bridge, if you wanna know :) ) pälkähti mieleeni et hei, sunnuntain bussi+laiva+bussi -reissulle tarvii jonkin käsityön. Mulla ei ole mitään sopivaa! Kaikki on joko isoja tai tarttee hirmusta ohjeen kyttäystä. Joutuu ehkä aloittamaan uuden käsityön pyöröpuikoille. Ja sit mä sen kekkasin, Raisan bolero. Mullahan on tuollainen valkonen mutta nyt mietin et teen mustan ja silleen et sen saa napitettua edestä kiinni ja ehkä jotain pitsintynkää mukaan... Ohje on niin helppo et sitä pystyy seuraan vaikka matkaseuran kersalaumasta vanhin on murkkuiän portailla ja nuorin vaipoissa :) Niettä metelistä huolimatta... Nih, nyt pitää siis ostaa lankaa ja sopivat pyöröt. On se rankkaa :)

Anna hyvän kiertää, jee, kolme osallistujaa jo :

1. Mirri

2. Eva

3. Kangaskasa

Ladies, teiän pitää laittaa mulle yhteystiedot mun mailiin eli:  wtp miuku jippii piste fi  ja mä yritän saada pakettia postiin viimestään ensi viikolla. Ja kaksi vielä siis mahtuu mukaan ! Lovely.

Kiitos verhokommenteista. Tuo on siis kyökin pienessä ikkunassa. Ja sen tekeminen ei ollut vaikeeta, tosiaankaan. Minen osaa mitään verhosysteemejä, meen helpoimmain kautta. Tuossakin on vain kaksinkertainen kangas, ylä- ja alareunassa on kuja puukepille. Ylös ompelin nauhat kiinni. Ne on edes ja takaa yhtä pitkät. Sit vaan rullaa alareunasta ja solmii nauhat sopivalta korkeudelta. Mulla on normaali verhokisko nipsuineen, joten laitoin sen niihin kiinni, puukeppi oli sen verran ohut et sopi. Jos on tanko, niin ompelee sen kujan niin leveeksi et voi pujottaa siihen tankoon. Ei oo vaikeeta. Ja kun valittee kivan kankaan niin kukaan ei huomaa jos tikki on vähän vinksin vonksin :) Ei muuta kuin koneet surraan!

Mä olen vähän huolissani Roopesta :( Huomasin että sen masussa on sellanen kohta missä ei oo pitkää karvaa vaan sellanen sänkikohta. Mietin että se on vaan jokin sen rapsuttelema kohta, että karvat kasvaa takasin. No ei. Nyt se sänkikohta on kämmenen kokonen.Mä en tajua mikä se on ja mistä se tulee :( Se ei vaivaa Roopee mitenkään, ja en oo huomannu et se raapis tai nuolis sitä, iho on ihan hyvä, silee ja normaalin värinen. Mietin jos sillä on stressiä Nekusta. Tosin sillä oli pieni alue jo ennen kuin Nekku tuli. Sitäkin mietin et jos se on jokin pöpö niin kai se ois kaikissa kissoissa. Mä nyt seuraan ja vien sen lääkäriin jos en löydä syytä. Yritin ettiä kirjoista ja netistä mutta en löydä sopivaa tautia. Voisko ne karvat vaan kulua pois jos on aina samassa asennossa nukkuessaan? Kun ne on silleen toispuoleisesti. No, lääkärille voisin soittaa mitä mieltä se on. *huolissaan*

No tässä ne oli, kuulumiset. Ei ollu oikein käsityöasiaa, kun mitään ehtinyt tässä tunnin sisään tekemään :) Huomenna jos ei muuta niin sukkaa.

Öitä.

              765421.jpg