Olemme siis siirtyneet Kelly Clarksonin tuotantoon, tai no kahteen kappaleeseen, anyways...

Katsokaa nyt! Roope on aivan hävytön !

 373466.jpg

Makaa Reettan pyllyn päällä. Reetta näyttää kyllä tyytyväiseltä, mahtaa Roopen takamus lämmittää mukavasti.

Ensimmäinen Hamsterointi on valmis, koko18 *135, eli ei siitä kauheen pitkä tullut.

 373468.jpg

Puolessa välissä on sauma, jotta sydämet on samoinpäin huivin päissä. Pitää punnita ja kastella. Pitää nyt vielä kerran sanoa että tykkään tästä pitsimallista ihan hirveesti.

 373470.jpg

Ja sitten siirrymme Marie Claire Ideesiin

 373471.jpg

Esittelyssä oli nätti vauvanpeitto, suloinen.

 373473.jpg

Vauvan asustesetti, simppeliä sileetä neulosta ja pitsit, tosi kiva.

 373474.jpg

Ihana virkattu peitto.

 373475.jpg

Kaunis tilkkutäkki. Pitäis opetella se liimakangassysteemi.

 373477.jpg

Tämmösiä tyynyjä mäkin osaisin kirjailla.

 373478.jpg

Punottuja lampunvarjostimia oli aika paljon...mun virkkaukseni saa odotella maaliskuulle.

 373480.jpg

Monta erilaista sermiä oli esittelyssä. Tää oli musta kivoin ( ja halvin ) toteutettava. Kanaverkkoo vaan ja puusta noi raamit.Olisko noi ollu jotain metallipaperia nuo lehdet. Siis kissat kaatais tälläsen mut kiva se on.

 373481.jpg

Kaikkia säilytysvinkkejä ompelu- yms. käsityötarvikkeille oli muutama aukeama, kivoja nättiä ideoita. Tässä työpiste. Huomatkaa alhaalla säädyllinen määrä lankaa ja YHDET puikot. Tässä on todella ollut joku stylisti asialla :) Kelpais mulle tuollanen. Alempana vielä lähempää tuo yläosa

 373482.jpg

Pingotettu keittiöpyyhe ja tilkut näyttää hyvälle.

 373484.jpg

Puikkoteline. Onhan tuo nätti. Voisi tehdä koristeeksi ja tuikata sinne käyttökelvottomat puikot.

 373486.jpg

 Hienon mallinen kassi, mä en tiiä onko nuo kiemurat ihan minun hommeleitani...

 373488.jpg

Aivan ihana korusetti ! En ole ikinä nähnyt tuollaisia helmiä ja metallikukkasia missään. Kuka tekee mulle tälläsen setin...? :)

 373489.jpg

Jonkun jutun yhteydessä oli näin kauniit kengät. Ihanat! Mutta mulle paljon matalammalla korolla, en osaa kävellä tuollasilla.

Nih, oli siellä paljon muutakin ihanaa, mutta nuo nyt hätäpäissäni laitoin tänne.

Paperi40 oli arponut Ystävänpäivän kunniaksi, ja olin onnekas :) Ihanaa !!! Voi sentäs !

Mua on kiinnostanut nuo ATC-kortit, mutta yhtäkään en ole tehnyt ja mihkään vaihtoon osallistunut. Paitsi nyt ilmottauduin Maijun blogissa sellaiseen, aiheena on romanssi <3 .Pitää nyt ottaa oikein selvää tuosta ATC-hommasta ja kaivella kaikki askartelukamat esiin. Pieniä ideoita mulle on jo putkahtanutkin.

Telkasta alkaa laadukas elokuva Scary Movie 3 :) Taidan katsoa sen ja samalla alkaa Hamsteroinnin numero kaksi.

Mukavaa perjantaita ja viikonloppua teille !