kysyi voisinko neuloa hälle SK:sta liivin. Sanoin että voin kyllä. Sain langat torstaina ja lauantai-iltana liivi oli nappeja vaille valmis. Aamulla kuvasin neuleen (napit irti, saa työkaveri itte ommella sopivalle kohalle) ja nyt illalla latasin kuvan koneelle ja Vuodatukseen ja

1266256031_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

tässähän se rätti ja postaus sitten onkin. Ehkä tää pössis pysyy päällä ja saan viikon aikana postattua noita muitakin rättejä tänne.

Mua itteeni ei tuollanen liivi kiehtonut yhtään, siis malliltaan. Mutta kun sen tikutti noin nopeesti, kolmessa illassa, ja ei se päälläkään ollu hassumpi niin voisin haluta tollasen itellekin, mutta valkosen. Pitää kattoa.

Ens hätään tilasin itelleni Nationin ja sen Jämälangasta -kirjan. Ja sit jonkun Tilda -kirjan, joka jo kotiutuikin. Ja yksi paketti odottaa postissa.Siel on varmaan se Nation, muistaakseni Jämis :) jäi johonkin jälkitoimitukseen...

Jaa saa Venäjä -krääsää Hesasta...kiitos tiedosta, sinne sitten vain shoppailemaan. Mä en muista koska viimeksi oisin ollu Hesassa muuta kuin läpikulkumatkalla satamaan, ei sinne vain tule lähettyä.

Oon ollu töissä suurimman osan aikaa.  Sain uuden työkaverin jolle oon tuota työnkuvaa opettanut. Menee ihan hyvin mut ittee rasittaa puhua ja selittää koko ajan. Onneksi ei enää tarvi niin kauheesti kuin aluksi. Meil muutenkin muuttuu nuo hommat koko ajan, sekin käy psyykkeen päälle kun aina on jotain uutta ja erilaista. Vaikka mä inhoon rutiineja niin joku tolkku sentään. Ei jatkuva muutoskaan ole aina hyvästä.

Nyt suihkuun ja odotteleen laatuaikaa Bridget Jonesin ja mustikkarahkaämpärin kanssa.