Asiaan.

Kiitän kaikkia äänestäneitä! Jokseenkin murskavoiton vei Lumiukot. Arvasin että niistä saatetaan tykätä. Hiiret ja sukat sai yhtä paljon ääniä, jos en aivan väärin laskenut. Talotkin sai yhden äänen. Ja multa toisen koska nyt kun olen noita katellut niin se oli musta kivoin. Tai siis mulle joulusin. Mutta Lumiukkonappulalla nyt sitten mennään. Kerään nuo luukut sen nappulan alle vaikka ne eka ilmestyy tässä normaalin postauksen tilalla. Mulla on nyt kuusi luukkua valmiina ja ne ilmestyy kello kahdeksan aamulla tässä. Ehdin loppuviikosta väkertään lisää. Mulla on paperilla valmiina ajatuksia et mitä teen. Ei kummosia, mutta jotain. Osa on eri lehdissä ilmestyneitä juttuja joista oon tykänny, osa omia kehitelmiä. Tai eipä niissä paljon kehittämistä ole ollut :)

Randomilla arvoin numeron 1-28 väliltä ja tuli 20 ja se oli Samman jättämä kommentti. Onnea Sammalle!

Mun ikkunastahan näkyy vastakkainen kerrostalo ja lauantaina kahdella ikkunalla oli kynttelikkö. Lienee jokin sanaton sopimus että ekana adventtina laitetaan pääsääntöisesti kyntteliköt, koska eilen kun avasin kaihtimen, oli noin joka kolmannessa ikkunassa valot. Näytti kivalta ja jouluselta vesisateesta huolimatta.

Olen nyt neulonut Freedom Spiritiä joulupakettiin viikonloppuna ja ah, se on ihana lanka neuloa. Viime joulua neuloin Mimille pienen nutun ja tänä vuonna joku Chaplin saa hihattoman villatakin, napillisen slipoverin, liivin ??? Lanka oli yllättävän riittosaa vaikka luulin että kolme kerää ei riitä mihinkään.

Roopesta on tullut varsinainen mammanpoika. Me ollaan aina kaksin. Mun paras girlfriend on tuntenut ittensä ulkopuoliseksi

Se nököttää hattuhyllyllä pahvilaatikon päälle ja kyttää

1259623550_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Nekku ja Rasmus on keksineet omia kivoja leikkejä vessapaperilla ja enkelinsiivillä, mutta se on sitten toinen juttu :)