Blogini täyttää tänään kolme. Meidän suhde on ollut enimmäkseen hyvä, lukuunottamatta katkenneiden nettiyhteyksien, kiireen ja tylsistymisen aiheuttamia kriisejä ja taukoja.

Kolme vuotta on ihan juhlimisen arvoinen juttu joten kuten jo tuossa taannoin sanoin niin pidetään arvonta. Palkinto on tällä kertaa melkein valmiiksi tehty juttu Söpöä -kirjasta. Siinä on hiukan mustaa ja valkoista, mutta itse pääväri vielä uupuu.

Joten jos haluat osallistua arvontaan, niin jätä kommentti jossa kerrot lempivärisi ja sitten miten nimeäisit oman lankakauppasi !

Olin Samin kanssa kahvilla ja sanoin sille tästä että jos mulla olis lankakauppa sen nimi olis Vilkkilän Villa ja _____ , niin mikä siihen sopisi perään ???

Vakuumi.

Mitä tekemistä vakuumilla on lankakaupan kanssa, ei kai siellä vakuumia myydä?

No mitä tekemistä Vilkkilällä on?

No Vilkkilän kissat, mulla on kissoja ja ne sitä paitsi kehrää.

Ai jaa...no virkkaus?

En mää tiedä virkkauksesta oikein mitään.

No onko sillä väliä?

On...mutta vyyhti ehkä sopis.

Jaa lankavyyhti ?

Niin, onko niitä muita vyyhtejä sitten?

Mistä minä tiedän, ei mulla ole lankakauppaa.

No eihän mullakaan ole.

Miksi me tätä oikein mietitään?

No kun on se arvonta.

Ai niin.

:D


Arvon jossain Pääsiäisen tienoissa, kun postaan seuraavan kerran. Mukavaa alkavaa viikkoa!