Edellisen postauksen kommentteihin; kyllä, näin se on, Lankakomero. Ei kahta ilman kolmatta ja kolmaskin huutelee neljättä. Sini, mä taidan tietää millasta tiaraa tarkotat. Kuuluiko siihen settiin taikasauvakin? :)

Peruspositiivinen... en tiedä olenko perusnegatiivinen, ehkä. Pikkasen pessimisti ainakin, ja sen sellasta. Mutta se on ehkä juuri sitä et kun pelkää pahinta niin ei sitten kauheen korkeelta putoa jos niin käy. Ja sit jos käy edes vähän hyvin niin se on sitten hirveen hyvä. Serkulle kun olen näitä asioita manannu ja kaikkia vastoinkäymisiä niin se aina sanoo et hei, se on me keistä sä puhut, meillä on aina se hard way. Ja niin se kyllä onkin, vähemmän asiat tulee niin kuin Manulle illallinen. Vai olenko mä vaan tottunut liian hyvään, ja sit kun asiat ei mee niinku aattelis niin ... en mä niinkään usko. En mä nyt ihan pienistä inise. Enhän? :D Horoskooppikirjakin sanoo et kauris löytää paikkansa vasta myöhemmällä iällä, ehkä se mun ikä on sit 31, jos mä uskon sit niin. Linja-autoasemalla tänään mustalaisnainen tuli pummaan tupakkaa (ei mulla ollu) ja sano sit et hän povaa mulle halvalla, että rahat mä unohdan mutta hänen sanomaansa en. En mä tohtinu. Mutta toisaalta mua kyllä kiinnosti. Asiasta neljänteentoista niin käykää serkun blogin kautta kattomassa hauskoja linkkejä, on blogia ja nettikauppaa...

Bermuda-kämppä. Se oli kiva, vähän nukkavieru mutta valosa ja vaalea. Alkuperäiset valkoiset kaapit keittiössä, vaaleenharmaa kuviollinen retro lattiamatto, kylppäri rempattu hienoksi.Keittokomerosta oli lasiovi partsille, joten sekin oli valosa. Partsilla oli rautakaiteet ja äkkiä kattoen mun laihat kissani saattas puikahtaa siitä läpi...ei kiva juttu, 6. kerros... Mutta mä katon eka vielä sen Kotipizzan ja sit päätän. Jänskää.

Bussia odotellessa istuin Laukontorilla ja virkkasin Annin paitaa, sille kuuluu nyt näin

 593377.jpg

Eli etukappale valmis ja takakappale puolessavälissä. Toivottavasti se sopii...ikinä muista minkäkokosia nää lapsoset on. No pieniä kuitenkin :) Kastemekko sitten kuviin...tai siis sen alku

 593376.jpg

Kyllä noi ruusut onneksi vähän erottuu. Kyllä se siitä edistyy. Ostin eilen Mantalle pienen hatun ja ristiäisiin servettejä

 593378.jpg

Olen nyt viimein ehtinyt selaileen sitä lehteä, aiheena olivat kananverkko, Italia, puunoksat, indigonsininen, kesämökki, palmut, transparentti valkoinen (kaikkia läpikuultavia systeemejä) ja Afrikka. Mä pongasin nyt nämä tänne kuviin

 593382.jpg

Tässä tais olla lehden ainoot neuleet? Aika kesyä.

 593386.jpg 593396.jpg

Kanaverkosta kukkatuupeja ja sudenkorentoja yms...aika kivaa, mutta kuka niitä jaksaa väännellä...

 593388.jpg

Tämmösiä tauluja oli monta erilaista, tykkään kovin.

 593390.jpg

Italiasälää...Kassi oli hauska, lautanen...

 593399.jpg

Sänkyverhossa roikkuu maalattuja pingispalloja! Hauska!

 593402.jpg

Helppo konsti uudistaa tyynyt. Perustyyny ja siihen sit päällys vuodenajan tai juhlan tai fiiliksen mukaan. Olen nähnyt jossain myös että Bandana-huivi on laitettu kulmittain tyynynpäälle, toiselle puolelle samoin, ja sit sivuista solmuun, sekin näytti hauskalta.

 593406.jpg

Tää oli ihana! Kehyksiin vaan paperi ja siihen pieniä perhosia erilaisista papereista, love love love! Helppo ja kiva.

 593393.jpg

Tää ei oo mikään askartelu, tää oli muotisivuilla. Mutta mä tykkään, helppo ja kiva. Tummat farkut ja valkonen hörselö. Illalla vois olla musta hörselö. Mallissa on mukavasti laskoksia vatsamakkaroiden peitoksi :D

No niin, nyt telkkarin ääreen, siellä muutetaan yhteen. Moikka!