Viimeinkin perjantai! Luulin että tämä työviikko ei lopu sitten ikinä koskaan. Raskasta on ollut, tosi raskasta. Vanha ihminen väsyy tuollasesta, särkee selkää ja jalkoja, eniten korvien väliä :D Mutta mä pärjään kyllä, menee tämä tästä ohitse. Itseasiassa edistän ihan itte asiaa ja vietän tänään paheellista ja pienimuotoisesti päihteellistä perjantai-iltaa, niin en vatvo näitä työjuttuja kotona, vaan lähden siis ulos. Jei.

Mun virkkaus meni purkuun osittain. Huomasin et olin kytänny eilen Lostia niin että kaksi salmiakkikuviota oli sulautuneet yhteen. Mun pitää siis purkaa kahdeksan kerrosta. Luulin että saan sen tänään valmiiksi, ei sitten.

Postista oli tullu kuponki että Novitan langat saa noutaa. Jää maanantaille, en jaksa lähtee enää hakee niitä kun olin jo kylillä ja arvaan kyllä että jos hakisin ne jo tänään niin täällä ois muutama keskeneräinen lisää maanantaiaamuna. Mutta kiva että ne on jo siellä.

Sain toissailtana melkein slaakin kun Nina mesessä sano et uudes Marie Claire Ideesissä ei ollu oikein mitään kivaa. Mulle ei tullu sitä !!! Paniikki. Mutta sitten tajusin et en uusinut sitä Lehtiapajan tilausta kun mun piti ite se netin kautta tilata heiltä suoraan. No en ole vielä. Eilen sitten paukasin suoraan töistä  Sokokseen ja nappasin sieltä viimesen kappaleen. On siinä minusta kivoja juttuja, mutta me ehkä ollaankin  kiinnostuneita vähän erilaisista käsitöistä. Kuvailen suosikkejani huomenna kun ja jos on valosaa...Uudessa SK:ssa oli jotain kivaa mutta unohdin jo...niin se neulehame ja joku muukin, pipo. Jeps. Pitäs vähän ajatuksen kanssa selailla niitä niin löytyis enemmänkin.

Hain siis eilen kaksi kerää Minniä ja melkeen sorruin Mamboon mutta sitten aattelin et rajansa kaikella :) Kun en mä edes tiedä mitä olisin neulomassa. Mutta aika kiva lanka. Kiva on hintakin :(

Töissä on aika kansainvälistä tuo asiakaskunta ja tänään oli hauska tapaus jälleen kerran. Nökötin kassalla ja siihen tuli ehkä ranskalainen mies, enkkua puhu jonkinverran. Hällä oli seurana ehkä japanilainen mies, joka puhui hyvin enkkua. Anyway , France kysyi että voiko ottaa (kolmesta ruokalajista) kahta lajia. No sori mutta vain yhtä lajia. No jos hän ottaa tästä tämän ja sitten tuota ihan vähän? Sori, ei.... No, hän otti sit vaan yhtä ruokaa ja sano että hän sit ottaa vaan tätä ja mun piti sitten olla kiva mielestäni ja sanoin että ok, hyvä yritys kuitenkin ;) Niin se jäi kattoon vähän että mitäh????  ja Japan hänen vieres nauraa kihersi " Nice try anyway " hihihihihi.... :D Tietysti mä sitten kihersin mukana. No Japan sit puhu ranskaa Francelle ja sit hänkin alko nauraa ja vinkkas mulle silmää ;) Ooh, tahdon ranskalaisen miehen !!!! Tai japanilaisen, mutta pitkän. Ja mun on lisättävä tähän vielä ettette mua ihan niuhona pidä niin mun puolesta olkoon syöny vaikka kaikkia lajeja, mutta pomo oli metrin päässä tekemäs paperitöitä ja oisin saanu läksytystä jos oisin luvannu.

Mutta sellasta kivaakin töissä siis välillä. Ei aivan helvetin esikartanoa kuitenkaan koko ajan.

Ei ole nyt mitään kuvia näyttää, niin etsin tähän loppuun jotain silmänruokaa ja meen nukkuun hetkeksi että jaksan illalla rellestää.

Huomenna sitten jotain asiallista ( tai no...) tekstiä taas! Iloista viikonloppua!

 883127.jpg

(Lostin Sawyerhan se siinä. Tilaan selvästi aivan vääriä lehtiä tähän talouteen ;) )