Törmäsin Villasukan ja Raisan blogeissa vihreäsilmäisyys-juttuun. Mullakin on vihireet...enimmäkseen. Mustan pallon ympärillä on ruskeita "säteitä" ja sitten loppu on vihreensävystä. Otsikkoon viitaten, kuvaaminen ei ollu helppoa

    559281.jpg

Itseasiassa mun silmä näyttää tuossa siniseltä :D Mutta näin. Mulla on joskus ollut nurtsinvihreet piilarit ja ne oli ihan mielettömän hienot. Mietin et lilat vois olla kans aika jännät...katsoo nyt. Mulla on ihan naturel nyt. Ja kuvassa ei ole niitäkään.

Roopekin tahtoo osallistua tähän keltasella simmulla :)

    559286.jpg

Etin lehdestä vauvannutun kaavat ja vertasin tuota virkkuutani siihen...Kyllä nuo lisäykset riittää. Yksi kerä riitti hihoihin ja kaarrokkeeseen, joten nyt toista sävyä kainaloista alaspäin

    559289.jpg

Tykkään virkkailla tuota niin teen sen nyt samantien loppuun. Sitten käsittelyyn se valkonen pitsipaita...ja ne muut keskeneräset.

Tänään oli kurssipäivä siis, päästiin jo puol kaksi pois. Sen jälkeen oon lorvinu vaan kotona ja pessy pyykkiä ja sen sellasta. Eipä ole mitään erikoista kerrottavaakaan...PAITSI arvakkaa kestä tulee Mantan kummitäti ???? :) Ja siitä tulikin mieleeni että mun pitäs kutasta se kastemekkokin jossain välissä, Kotiväkeä ja sydämiä reseptinä... Mulla on se jo ajatuksissa ihan valmis, mutta langatkin on vielä kaupassa.Ehdin kyllä. Niin ja se nalle ja ne kortit pitää olla kolmen viikon päästä valmiit kans :D

Kissoilla on uudet hellittelynimet, en mä tiedä mistä ne tuli, mutta saanko esitellä

Koistinen ( on nimetty myös Black Sabbathiksi jossain vaiheessa, mutta mamma ei sitä nimeä käytä)

    559293.jpg

Korhonen ( vanha kuva, jokin Kettupuuhka kaulassa)

     559353.jpg

Kovalainen (joskus on paistanut aurinkokin, nyt sataa räntää :( )

     559344.jpg

Rakkaalla lapsella on ....

Hei hei !