Lauantaina tein kirppikseltä löydön ! Kävin kotio mennessä tekemässä Lottoo ja poikkesin ärrän naapuriin kirppikselle. Ei oikein puhutellu mikään, mutta sitten seinällä näkyi turkoosi/petroli-musta-harmaa retro-ryijy. Se oli jotenkin kiva vaikka so not mun väriä, joten katoin hintalappua...Kahdeksan euroa! Ja se oli mun ruokapöydän kokonen. Olihan mun otettava se sieltä talteen.

Kotio käppäillessä pikkuveli soitti että pitäs sohvapöytää ettiä, no eihän Orivedellä oikein ole, kaksi liikettä ja kumpikin aika tyyriitä, siis Tampereelle. Ei löytynyt vielä sopivaa, mutta muutama liike jäi vielä käymättä. Pikkuveli osti kuitenkin ihan huolella sitä tarpeellista tavaraa, minen löytänyt oikein mitään. Annille ostin joulupakettiin samat enkulivalot kuin mulla itellä on, sit Sandran ostin kun oli aika kivoja palmikkoneuleita siinä, ja uuden Lantlivin, ensi numero on jo joulunumero :) Niettä ei menny sit kauheesti rahaa, veli viel tarjos Heset niin ei menny siihenkään.

Tähän väliin kiitos Kati linkistä, meinaan vaihtaa vaaleempaan tän blogipohjan ja yritän kikkailla noita country-kuvia mukaan kans, ihania! Tykkään enkuleista, keräilen niitä.

Neulomiset jäi sitten vähemmälle, ja sekin vähä mitä neuloin niin en voi siitä oikein kirjottaa :) Mutta huomenna voin laittaa sellasia osakuvia, joista ei koko paketti paljastu.

Telkkaa ehdin katteleen, Geree lauantaina ja Colinia eilen, ja en tiiä mistä johtuu mut Einsteinistä on tullu ihan must, se on jotenkin hyvä ja hauska ohjelma. Miksei kemia ollu sellasta sillo kun mä olin koulussa? Kaukana siitä.

Jeps, työt kutsuu. Huomenna, jos Elisa suostuu toimimaan, niin pääsen kirjotteleen kotoa. Keskiviikkokin on sopivasti vapaa, joten saan varmaan kuviakin laitettua niin valmiista kuin keskeneräisistä. Tänään meinaan viimein saada odd ballinkin puikoille...

Tsau.