Ei ainakaan kynttilöistä. Se maitopurkkikynttilä onnistu, se on nätin sininen ja muutenkin jees. Ja pilttipurkkikynttilät onnistu kans, tuli ihan kivan värisiä. Mutta muuten mä en tykkää. Väärän mallisia, väärän värisiä. Taidan ostaa maitoo ja tehdä raitakynttilöitä. Tai niitä kahvikuppeja. No, ei se mitään, laitan kuvat niistä ONNISTUNEISTA yksilöistä myöhemmin. Kananmunankuoret olis kans hauskoja kynttilöihin, Niksu tuolla kommentissa vinkkasi. Uusi yritys sitten myöhemmin, onneksi aineet on ilmaset ja harjotus tekee metsurin tässäkin lajissa.

Ok, sen lampaan nimi on SHAUN !!!! :D Mä en tajua miksen muista sitä. Se on aina ollut Gromitin lammas. Mutta yritän opetella tuon Shaun. Promise.

Eilen en tehnyt enää yhtään mitään. Nuokuin netissä ja katselin Tuupin lävistysvideoita.Mä en olekaan enää varma niistä lävistyksistä. Toisaalta, mulla on aika korkee kipukynnys ja jos menee kokeneelle lävistäjälle niin äkkiä se sen tempasee. Kyllä noista videoista näki että joku sörssi kahdeksan minuuttia samassa kuin toiselta meni alle kaksi. Ei mua sattunu napalävistyskään yhtään, ja äkkiä se parani. Koskas mä sen laitoinkaan...Joonas taisi olla 2 vee silloin, ja nyt täyttää ihan kohta 10, eli 8 vuotta sitten. No,pitää nyt katsoa.

Vähän tästä mun kuurista. Olen alkanut syömään taas myös ruisleipää. Voitte uskoa että vatsa reklamoi vastaan tosi paljon parin kuukauden jälkeen. Mulla oli siis lähdössä indeksi 25.35 ja nyt se on 23.15. Eli nyt olen normaalipainonen. Jaa-a, ei tykkää. Vatsa on ihan jees jos seisoo, jos istuu niin farkunkauluksella on makkara. Eli vatsalihasliikkeitä pitäs tehdä. Jenkkakahvat on vieläkin, tosin pienemmät. Takamus ja reidet, niistä on lähteny vähiten vaikka just niistä sen ylimääräsen toivoin lähtevän. Mistä se sitten on lähtenyt niin sieltä mistä ei olis pitänyt :( Ceestä beehen :( :( :(  Pitää lähtee kiipeileen ylämäkiä, sehän auttaa juurikin tuohon alakroppaan. Ja kaiveltava Jane Fondan jumppavideo jostain kätköistä. Vappu on vaarallisen pian.

Syömisestä vielä että kun on nyt pupeltanut ruokaa vähän kerrallaan niin vatsaan ei enää paljon mitään mahdukaan, on kutistunut ehkä hiukan. Ja onneksi tää kevät muutenkin vähentää tota pupeltamista. Eilen söin ison kulhon salaattia (vihree, tomsku, kurkku, aura, meloni) ja kaksi Reissumiestä. Teen aamulla aina 2 litran limsapulloon laihaa sokeritonta mehua ja kippailen sen päivänmittaan. Sitten illalla otin purkillisen ananasmurskaa et syön sen mut sit laitoin takasin kaappiin kun ei maistunut. Eikä ollut eikä ole nälkä. Pitäs syödä varmasti enemmän, mutta kun ei maita. Mitään makeeta ei tee enään niin mieli, se on mennyt vähän ohitse, karkkihyllyjen ohi pääsee kepeesti. Mehujäätelökausi tässä seuraavaksi alkaa...

Jeps, ja nyt villapaita palasiksi, siivousta ja ylämäkikävelyä. Mulla ei ole kyllä haisuakaan missä täällä on ylämäkiä muuta kuin pururadalla, jokohan ne olis käveltävässä kunnossa...

Hyvää päivän jatkoa!