Mulla ei oo ollu mitään raportoitavaa nyt pariin päivään. Kastemekkoa olen virkkaillu ja se projekti helpottukin kun luin että mekon valmis pituus on 95 cm. Eli mun ei tarvikaan tehdä kuutta ruusua vaan ehkä neljä...Kun mulla on paksumpi lanka. Mutta mesetin siskolle että mittaa sen alusmekon, niin teen sen mukaan sitten pituuden. Mun ei tarvi tehdä lisäyksiäkään niin usein, tulee muuten puolijoukkueteltta :) 9.6. on Mantan pippalot, joten sinne asti on aikaa virkkailla. Sisko tuossa juuri mesetti et pituus on 102.5 cm. ja mulla on nyt tehtynä 23 senttiä. Pitää varmaan virkata se yläosa jossain välissä ja sitten helmaa niin että pituus riittää. Yritän jo viikonloppuna kovasti toimia, koska mulla ei ole nyt töitä, ei ainakaan pitäis.

Tyrkytin itseni ompeleen Mirolle ja Mantalle vaatteet kekkereihin. Tarkotus on saada aikaseksi jotain Riihipeikko -henkistä matskua...Ostin tänään värkkejä

 610054.jpg

Ostin myös ristiäisnamuihin värkkejä

 610057.jpg

Aattelin ommella vaatteet vielä tänään, laskin mielessäni tunnin aikaa per vaate, ja sitten tunnin mokailuvaraa. Eli bloggaan tänään vielä valmiista ompeluksista. Joten bye!