Tällä ei ole sitten mitään tekemistä tangon kanssa :)

Ooh, mikä päivä, ja kello on vasta puol kuuden jälkeen. Vielä ehtii vaikka mitä.

Hauska juttu töistä. Olin täydentämässä salaattipöytää ja siellä oli sellasta eblysalaattia. ( Ebly on sellasta viljaa...en oikein tarkemmin tiiä siitä, mutta sellasia jyviä kuitenkin) No, sellanen venäläinen poika, joka näyttää Hadrianus Molelta (oi, pitäs lukea nuo kirjat uudestaan ja sitten se missä Hadrianus on jo aikuinen...sehän ilmestyi justiinsa...) tuli ottaan salaattia ja kysy enkuksi, mitä se oikein on. Sanoin että somekind of grain, jonkinlaista viljaa.  Hadrianus sanoi What? Minä, well, like wheat ( vehnä). Hadrianus , weed? (marihuana) Minä tietysti  että you think ? :D ja Hadrianus I hoped ;) ja sitten vähän naurettiin yhes.

Kun pääsin töistä, niin pidot vain parani. Kotona oli pakettikortti eteisen lattialla, jei ! Koikkelehdin heti postiin ja kotio, sitten poikain kanssa aukastiin paketti. Ensin näkyi oranssinruskeeta silkkipaperia ja sitten

    1007321.jpg

Ihana ihana paketti Villapallolta ! Iiiiks !!!! Miten sattukin tämänsävyinen. Tämän vaihdon puitteissa mietin et millanenhan paketti tulee...Kun vihreitä juttuja mulla on aika paljon ja keltasesta en kauheesti perusta. Mutta tämä on ihana, ruskeenpunastaoranssia. Ja hauskaa on sekin että kaikki (paitsi killien pallo) on mulle uusia tuttavuuksia. Tiiän, että on vaikia uskoo, että en ole Ritter Sportia syönyt, mutta tosi on että tätä valkoista versioo en ole maistanut :) Vuohenmaitosaippua on jotain aivan uutta. Saakohan sitä käyttämällä kleopatramaisia piirteitä, mimmihän tais kylpeä aasinmaidossa...? Tuota Gedifran lankaa en ole koskaan neulonut, ihanalta tuntu hipelöidessä.Pieni liina on just sen värinen kun mä toivosin kämppäni sävyjen olevan ja oikealla oleva vyyhti on verihelttaseitikillä itte värjättyä villaa. Se on minusta kaikista ihanin, kun se on värjätty itte . Killien mielestä pallo oli tietysti hauskin

    1007320.jpg

Noin sekunti kuvan ottamisen jälkeen pöydällä ei ollut palloa eikä Nekkua. Myös mukana ollut silkkipaperi oli kissojen mieleen. Joten oikein OIKEIN paljon kiitoksia Villapallolle, olen enemmän kuin mielissäni <3 En tiiä raaskinko neuloa tuota sienilankaa ollenkaan, ehkä jotkin pyhätumput :) Kortti vielä kuviin

   1007319.jpg

Olen hieman stressaantunut tämän oman pakettini sisällön kanssa, tahtosin lähettää jotain hauskaa ja kivaa että saajasta tuntuis edes vähän samalta kuin minusta  omaani aukastessa...mur.

Laitan tähän nyt pari kuvaa vielä niistä ihkuista patalapuista, kun niistä oltiin kiinnostuneita

    1007325.jpg

    1007327.jpg

Pahoittelen että kuvat on vähän epäselviä mutta mun kamera ei näe hyvin näin lähelle. Se alkaa muutenkin veteleen viimesiään, pudonnu varmaan liian monta kertaa. Olen muuten nähnyt vastaavia lampaita jossain SK:n vauvanvaateohjeessa...ja oliko siinä jokin torkkupeitto jonka yläreunas oli näitä lampaita. Voi olla että muistan väärin. Laitoin tähän ensin kuvan ohjeen ruutupiirroksesta mukaan mutta sitten en kehdannutkaan...

Yksi hymyilemään laittava juttu löytyi täältä blogista , Hiipi oli löytänyt Tuupista jotakin hauskaa :)

Kolmasnainen, no niin sitä tuppaa pullistuun kun kotona vierailee...Mulla on alkanut kaikki vaatteet kinnaan. Ja mulla on se veto Joonaksen kanssa, et pitäs laihtua jouluun mennes. Mä häviän tämän. Joonas on kohta triatlonistikunnossa kun on aina jääkiekkotreeneissä. Mistä me muuten lyötiin vetoa...en muista...

Mulla ei toimi Vuodatuksen tilastot. En mä muuten niitä kattele mutta joskus käyn kattomassa millä hakusanoilla tänne on päädytty. Mielenkiintosin on ollu " Teija Orivedellä" :D Aika paljon ollu Ikea -hakuja tai yleensäkin tuotemerkkejä, Seitsemän Veljestä, Novita... ja jotain aivan kummallisia sanoja mitä en muista koskaan tänne kirjoittaneeni.

Neuloin eilen sitä lilaa karvakasaa ja purkasin yhden vihreen huivinalun ja yhden toisen puseronalun. Ei enää napannut. Nyt ompelen muutaman napin ja helmen ja sitten jatkan karvakasan ja R&R:n kanssa. Niin, radiossa on nyt isonsiskon lempparikipale ja kyllä mäkin tykkään, Chad Kroeger on ihan cool guy. Enkelinkiharat ja kaikki.

                 1007669.jpg

Moiks sulle!