Tai olin mä siis viikonlopun kotona :) Netti on edelleen vaisu.

Lauantaina sain Revontulen valmiiksi. Sunnuntaina aloin Hamsteroimaan sillä kirjoneuletakilla. Alku on...hmm, lupaavan värikäs jos ei muuta. Jaoin jämälankoja sen mukaan paljon mitäkin on ja miten paljon sitä kirjoneuleeseen menee. Nyt mua vähän närästää pari vihreetä raitaa jotka on liian kirkkaita mutta olkoon, on siellä mun ällötystä keltastakin niin ...

DK:n selailu tuotti himotuksen hihattomaan mekkoon hieman muokaten, mutta uskokaa tai älkää meinaan jättää ne palmikot kuitenkin paikoilleen. Sopivaa lankaa ei ole kotona joten sen tikuttaminen jää maaliskuulle. Ja värin miettiminen, pitäskö tehdä ihan luonnonvalkosesta niinku kuvassakin...harmaata ja mustaa lienee kaapissa jo tarpeeksi ja muut värit ei houkuttele.

Huomenna ja perjantaina meen keikkaileen ihan uusiin paikkoihin ja keskiviikon ja torstain oon sit tutussa paikkaa, ihan hyvä. Tänään olen ollut ihan oloneuvoksena siivoten. Ja juossu asioilla.

Blogilistalla näky miljoona päivitystä ja mulla on 16 minuuttia aikaa jäljellä...moi :)

Melkein tärkein unohtu : IIIIIIIIIKKKKKKSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3