Joskus osuu kohdalleen, ei analyysi, mutta ruoka, rosolli on h-y-v-ä-ä.

Joulupöydän persoonani:

Ideakeittiön jouluruokatesti: olen rosolli

Olen rosolli
Etsin aina jotain uutta. Aina.

Tee sinäkin
Ideakeittiön jouluruokatesti

Sinussapa onkin tulkittavaa: olet luonteeltasi jokapaikanhöylä tai –liisa. Innostut usein ja paljon, mutta kääntöpuolena kyllästyt uusiinkin asioihin nopeasti ja riennät kohti seuraavaa uutta. Mutta älä lue tuota huonona asiana – on hyvä, että maailmassa on kaltaisiasi ihmisiä, jotka vievät kehitystä eteenpäin.

Olet tärkeä meille muille, koska näytät suuntaa uuteen. Tee se avoimin ja rohkein mielin.

Joululauluksi sinulle sopii "Hei tonttu-ukot hyppikää".

Paketit on sitten postitettu. Mutta neulonta jatkuu.

Kauheesti olitte jättäneet kommentteja suhteellisen pieneen postaukseen, kiits ;) Otan siitä mekosta kuvan vielä Minjan päällä.

Eilen oli mielenkiintonen tilanne kun sain Iidalta joulukortin. Iida kuka, tunnen kolme Iidaa :D Edes käsiala ei kertonut mitään. Mutta kyllä mä nyt tiiän kuka sen oli lähettänyt.

Olen rakastunut. Se on sellanen tosi pehmee, ja tällä kertaa musta-valko-harmaa. Löysin sen Koskarista, ja se jutteli mulle hiukan jo aikaisemminkin, mutta en mä sillon kuunnellu. Mutta nyt mä hain sen kotiin. Ja mä haen niitä vielä lisääkin, koska me tultiin tosi hyvin juttuun ja luulen että tästä suhteesta tulee pitkä ja lämmin. I love you, Elfin ! Ekasta kerästä jäi kotiin silitettävää vaikka siitä jo pieni joulupakettikin tuli.

 1140472.jpg

Ihanaa lankaa, olkoon vaan mitä mössönmössöä.

Ja sitten sellanen asia että en oo jaksanu naputella tuonne Bloggerin kommenttilooraan muuta kuin nimeni ja klikannu sitä kutsumanimi. Anteeks. En edes muistanut eka että mikä mun Bloggerin käyttäjätunnus on...Joten se on mennyt niin. Onhan Blogistaniassa muitakin Teijoja mutta eiköhän sen kommentin tyylistä arvaa jos se minä olen ollu ;) Jos ei muuta niin kirjoitusvirheistä :D

Nyt jatkan neulomista, joten moi.