Moikka, still alive. Sisko soitti eilen illalla et olenko elossa kun en bloggaa. Koska ihan itte vastasin puhelimeeni, niin voimme todeta että elossapa hyvinkin. Mietin otsikoksi  "Bloggausta haudantakaa", mutta päätin valita tuollaisen hieman arkisemman :) Mutta sitte asiaan...

Perjantaina oltiin siellä koulutuskeskuksessa. Näin yhden tuttuni kokkikoulusta, ja muutenkin oli ihan kiva päivä. Kotona sit siivosin ja pyykkäsin ja sitten lähdin ex tempore treffeille. Näin se muuttu telkkari-ilta toisenlaiseksi. Minen sano treffeistä muuta kuin et oli hauskaa ja naurettiin paljon joten kai ne hyvin meni. Katsotaan nyt sitten onko mitään jatkoa luvassa, eiköhän selviä aikanaan.

Lauantaina olin töissä, sit kun tulin kotio, istuin meses ja menin nukkuun. Tänään olin töissä kans, ja seuraavan kerran menen tiistaina. Olen mä pari pientä mokaa tehnyt mutta kyllä se alkaa pikkuhiljaa sujumaan. Työkaverit on tosi mukavia ja auttavaisia, ainakaan vielä kukaan ei ole hermostunut mun kyselyihini. Kyllä se tästä, saan yöt nukuttua kyllä työpaikan puolesta. Vielä kun opin noi tuotteet paremmin niin uskosin et alan viihtyyn vielä paremmin. Palkkakin on ihan hyvä ja maksetaan kaksi kertaa kuussa, ei voi valittaa.

Yksi likkakaveri  tekstas tänään että koska mä muutan tästä kämpästä pois ja voisko yks tyttö tulla tätä katsomaan. Vastasin et toukokuun asun vielä ( ja sitten sinne Ratinan sillan alle :) ) ja saapi tulla loppuviikosta katsomaan. No, kaveri viesti et hyvä juttu, kertoo eteenpäin. Mutta vielä sellanen, että paistaako tänne kämppään aurinko, koska  se haluaa sellasen kämpän minne paistaa. No, mua rupes hirveesti hymyilyttään ja vastasin et aamusta paistaa pitkälle iltapäivään. Hymyilytti siksi, että voi sentään näitä vaatimuksia, auringonpaiste ! Siis onhan se hienoa että paistaa partsille. Mutta mä itte en osais kysyä edes ikkunoiden olemassaoloa, kun sitä kämppää etsin. Ja mulle on ihan sama paistaako kämppään aurinko vai ei, kunhan se kämppä nyt vaan löytys. Olis hauska, jos vuokrasopimuksessa olis kohta "Auringonpaiste", ja sitten vaan rasti ruutuun et onko vai ei :D

En ole ehtinyt neulomaan yhtään, olen ollut aika tööt iltasin. Tätäkö se sitten on tästä lähtien...Huomenna siivoon kämpän, pesen vaatteita, käyn kaupas ja mun pitäs saada arpajaisvoitotkin postiin jossain vaiheessa, arvatkaa kaksi kertaa onko ne hiukan vaiheessa :) Mihin tää huhtikuu katosi? Mun pitää herätä huomenna ihan sika-aikasin et ehdin kaiken, ainakin yritän.

Kissatkin on ollu keskenään kaiket päivät ja on hiukan huono omatunto asian suhteen. Mutta kyllä mulla on varmaan nyt viikolla vapaata, niin voidaan antaa toisillemme vierihoitoo.

No juu, nyt Tom Cruisen leffan pariin, kaippa sitä vielä hetki tulee, sitten muistan ottaa piilarit pois ( eilen en muistanut ja nukuin ne päässä. Oli hiukan vaikee kaivella niitä pois luomien takaa aamulla, hetken jo mietin voiko siihen käyttää virkkuukoukkua tai sukkapuikkoo mut en sit rohjennut :D ) ja nukkuun!

Mutta oikein hyvää ja iloista Vappua, toivottavasti ilmat hellii !

                        552155.jpg