Eteisen lattialla odotti Novita #2. Mitä tää on...lahjontaa. Uhkailu ja kiristys tulee sitten laskun muodossa, toivottavasti kuitenkin vain kerran. No, laitan sen äitille lankojen mutkassa.

Kiitos Niina ! Kivaa piristystä tänne valkoiseen arkeen.

Ihanaa kun tuli lunta, jonkun taika tehos ihan oikeesti. Älkää puhuko mulle mistään ilmastoista ja tilastoista nyt, mä uskon enemmän hokkuspokkukseen. Innostuin napsiin ulkona jopa kuvia ja ne on tuolla Nasukirjassa. Tahtosin lisää muitakin kuin turkkilaisia :D ystäviä siellä. Katoin kekkä on neulonta-aiheisissa groupseissa mutta en uskaltanut kysyä ystäväksi vaan olin ihan poking-linjalla. Sorry :) Mutta kerään rohkeutta ja teen sen vielä. Olen siellä Teija Maarit, jos tahrot sen tietää. Olen muutenkin ollut melkosen reippaana tuolla Nasussa ja ehkä vähän hullunrohkeakin. Mutta siitä lisää pääsiäisen tienoilla, jos ja kun.

Herran jee niin Kaverille Kaulahuivi tuli tänään, kiitos Ämmi! Aika kiva että mulla ei ole yhtään sinistä huivia eikä myöskään pörröhuivia, ja nyt sain sellasen. Väri on ihana aquan sininen. Malli suorakaide. Oon miettinyt sinisen Kettupuuhkan tekoa mutta en ole saanut aikaiseksi. Nyt ei enää ole niin kiirekään. Postittaahan se kaulaliina piti ystävänpäivään mennessä, joten voitte uskoa että se on mulla alkutekijöissä.

Ohoo, gospelrokkikeskustelu. Muistan että olen kuullut Terapiasta. Ihmeellistä, riparista on kuitenkin jo 17 vuotta. Ai kauhee mä olen vanha, muistan sen kuin eilisen päivän. Tänään olen kuunnellut Timbalandia kun oli sellanen fiilis.

Huomenna on reseptiswapin viimenen postituspäivä. Mulla ne on jo kuivumassa. Ihmeellistä, oisin kuvitellu tekeväni niitä vielä puolilta öin. Saan ne huomenna postiin siis ihan aikataulussa. Munhan piti olla näiden kanssa etuajassa mutta aina ei voi voittaa. Ja samaan syssyyn sanon että kaksi leidiä on saamassa multa postia, tiette ketä ootte, ja menee ens viikkoon. Mä säädän niiden kanssa vielä vähän ja se jää viikonlopulle, kun tää viikko on töitä. En halua lähettää niitä noin kuin ne nyt on. Vai haluaako joku päätellä langanpäitä ihan for fun ? Eikö ? :D

Eilen katoin telkasta Bridget Jones -elämä jatkuu. Se on parempi kuin ykkönen minusta. Paitsi Bridget on niin hölmö edelleen että mun omaan päähän sattuu ja tekis mieli ravistella sitä mimmiä. Nooh, blondi mikä blondi :D Mutta tää Colin Firth <3

    1230326.jpg

Päähän ei satu yhtään.

Muistakaa katsoa ihan killerileffa ensi maanantaina, Love Actually 21.15. Meinaan katsoa sen, öööö....., viidennen kerran. Siinäkin on Colin. Ja joulu :)

Olikohan tässä kaikki mitä mun piti mainita, oli kai. Kuvia tulee kun ehdin. Nyt mun on mentävä suihkuun ja telkan eteen.

Loppuviikosta lisää tarinaa, moi.