Ja olen juuri kuluttanut tunnin ajasta 42 minuuttia maksamalla laskuja, oli niitä muutama tuossa...mutta nyt se on tehty.

Kiitos niin paljon kastemekkokommenteista, hyvä mieli. Kyllä mäkin tykkäsin että siitä tuli aika kiva. Voisin neuloa niitä työkseni :D mutta en virkata.

Luin eilen Bridget Jonesin kakkosen ja tänään aloitin Poikaa lukemaan, ja siitäkin on enää kolmannes jäljellä. Tykkään niin niistä, kummatkin olen elokuvana nähnyt. Poika on mulla omana, mutta taitaa olla siskolla lainassa... Brittihuumori on niiiiiiiiiin hyvää, ainakin elokuvissa, ja ei kai briteissä mitään hassumpaa muutenkaan...

Keeppiäkin virkkasin, tänään lisää koska ulkona ei rusketu ja pilveen en halua :) Eilen tuli myös viimeisin simply Knitting, en jatka ainakaan nyt heti tilausta, kun edellisistäkään en ole saanu suunniteltuja tehtyä. Ostan sit irttareita jos alkaa tekeen mieli. Tästä tulikin mieleeni että en ole saanu yhtäkään Vogue Knittingiä vielä kotiin. Tilasin viime vuoden puolella ja laskunkin olen maksanut ajallaan. Pitää antaa vähän feed backiä...

Selailin käsityölehtiä ja uudehkon SK:n yksi pitkä pitsihuivi täytyisi saada nyt heti  mustana Kitten Mohairista. Hamekin olisi kiva, neulottu tai virkattu. Uudessa Ullassa oli kivoja neulomuksia, se korukin oli jännä. Virkatakin pitäisi sellanen pusero. Kotona olisi kivoja keskeneräisiä. Olen syvästi järkyttynyt siitä kuinka saamaton olen. Tämän katastrofin selvittämisen jälkeen otan Yhden keskeneräisen neuleen taktiikan.

Jos saan rissattua kirjastosta ajan niin bloggaan vielä, muuten huomenna...

Ja täällä ollaan edelleen, kirjastosta sai heti ajan, love. Nyt ehtii jopa kommentoimaan ja lukemaan jotain kunnolla.

Niin tosiaan, Elisan miesten (lurjusten) piti soitella jos joutuvat tuleen sisälle, kymppi vetoo niin olen sillon töissä kun soittavat. En ressaa siitä, kun se ei nyt mitään auta. Mutta en kyllä meinaa maksaa kesäkuusta penniäkään Elisalle, ainakaan näistä netittömistä päivistä, menen vaikka käräjille. Mitä siitä netistä muuten mutta blogit ja mese :(

Siivosin tänään aamupäivän vaikka en siellä laskujakaan maksanut, mihkä sitä karvoistaan pääsisi, eka kämppä kuntoon ja sitten paperityöt. Ja nyt sitten ruokakaupan kautta kotio ja varmaan teen jotain salaattihommaa, feta- tai tonnikala. Sitten on tupa kunnossa ja ruumis ravittu ja voi keskittyä näihin käsitöihin. Samilla on yövuoroviikko niin ei siitä oikein seuraksi ole, on aikaa kikkailla itekseen.

Mulla on uusi kissatuttavuus. Joku nainen tuli puistossa jo viime viikolla kissan kanssa vastaan ja tietysti olin heti polvillani sitä Minniä rääpimässä. Oli aika makea tapaus, rohkeanoloinen hieno kissa. Olen nähnyt myös koiran joka on täysin Pulmusten koiran ( Buckin?) näkönen. Näin myös pienen mäyriksen pennun jolla oli hauskat maastokuvioiset valjaat. Kyllä se on niin että mulla ei ole suuremmin hajua miltä näiden lemmikkien ulkoiluttajat näytti, kun keskityin taas siihen olennaiseen :)

Rasmus on kyllä varsinainen arkajalka, ei se ole näyttäytynyt Samille vielä kertaakaan. Roope suhtautuu neutraalisti ja Reetta taas vetää parkkiin mahdollisimman lähelle ja esittää kaikki viehkeät puolensa. En tiiä keltä tuollaisia kikkoja matkii.

Nonni, nyt lueskeleen ja kommentoimaan, moikka.