Mun piti tänään niin asua telkan ees kutimen kanssa mutta p...at siitä mitään tullu. Tai tule.

Hitsi, välittäjä soitti töihin et pari asunnonkattojaa tulos, monelta oot kotona , kun hän ite ei pääse näyttää. Jekutin et puol kasi oon kotona. Oikeesti olin jo ennen seiskaa mut halusin piilottaa kamojani ja siivota. No, tyypit kävi kattomas, kaks äijää. Oli hiukka erikoisia kysymyksiä mulle, esim. "Osaatko tehdä remonttia?" Olin ihan et niin mitä tarkoitat. Ilmeisesti siis sijottavat rahojaan eivätkä olis muuttamas ite. Sanovat kans et myyjä oli sanonu et vetää tän myynnistä pois hetkeksi, kun ei tahdo mennä kaupan, ja yrittävät sit uudestaan. Joo-o, maksoin just marraskuun vuokran, joten ainakin sen kuun tässä asun, tapahtu sit mitä vaan :D

Niin, kysymys itseäni viisaammille : Kun lehdessä on tämmönen juttu, niin eikö sen tajua niin et paketti sisältää

 245363.jpg

kalenterin, Rowanin lehden ja Simply Knitting -lehden? Eikö?  EIKÖ????

Hitsi, mulle ei tullu sitä Rowania ollenkaan ja rääyin sit sähköpostilla et se puuttu paketista. Sieltä vastattiin et he postittaa sen lehdykän neljän viikon sisään. Tänään tuli paketti, jossa oli

 245364.jpg 

Niin, Rowan ei halua meille. Olen käännellyt paketin auki sataan kertaan ja ei Rowania. Onko joku saanut sen Rowanin? Ei voi olla niin et mulle olis kaksi kertaa sattunu paketti josta se puuttuu. Varmaan kukaan ei oo saanu sitä. Mulla on nyt kaksi kalenteria ja lehteä. Kalenterissa on ohjeita kans. Oisko jollain jotain lehtee kaksi kappaletta tai muuta kamaa mitä ois kiinnostus vaihtaa tähän? En tarvi kahta kappalta ja en rupeis myymään kun rahalla on taipumus hävitä tästä taloudesta, lanka yms. tavara tuntuu oleva ikuista...:D Laita kommettia tai meiliä jos kiinnostaa.

Laitan huomenna kurkistuskuvia ja muita, jos en mee Tampereelle huomenna ennen töitä. Mulla onkin huomenna ruhtinaallisesti 3,5 tuntia töitä, todella kannattavaa meininkiä :) Tyhmästi keskellä päivää :( Niin, mein piti mennä ostoksille mut nyt ei ehkä mennäkään, meen kohta Miraa kattoon ja neuvotteleen asiasta.Niettä siihen hyyty se telkan edessä lojuminen.

Krissessä on Maija Vilkkumaa ja Tapani Kansa.Call me keski-ikäseksi mutta muhun puree Tapani Kansa enemmän :) En tiiä miksi, Maija on vaan vähän...tylsä ? What ever.

Mitäs sitte, ei kai mitään, hauskaa torstai-iltaa teille, moiks!