Mun on kanssa etittävä jostain Pet Shop Boysiä... Muoriska, tää on sun syy !!!  Ja Kentiä olen kuunnellut viime kesänä joskus. Toki voisin lainata noita levyjä sulle mutta sä asut niin pohjoisessa  :)

Kahvista edelleen. Mua ei ainakaan vielä ota pumpusta. Makuun alkaa tottuun, mutta ei se vieläkään hyvää ole. Kuuma on jatkuvasti. Mietin tuleeko sit kahden viikon päästä vierotusoireita :D Tokkopa. Ruoka ei oikein maistu. Mutta kyllä mä sanon että jos mun tulee paha olla niin en toki meinaa väkisin kahvitella, no worries...

Luin jokin aika sitten kirjan Petollinen on ihmissydän. No siinähän on ihan karmee aihe, ja siksi en oikein tykännyt kirjasta vaikka se oli hyvin kirjoitettu. Tänään se tuli elokuvana Subilta. Tarina oli pätkitty ihan väärin, mietin pysykö siitä kärryillä kukaan joka ei ole kirjaa lukenut. Ja muutenkin tosi huono. Mutta mä sain sen aikana tikutettua yhden tumpun

 525607.jpg

Vaaleempi hahtuva oli paksumpaa kuin harmaa, tunsi käsissä ja näkee kuvasta että raidat on leveempiä. Molemmissa on 10 kerrosta aina. Huomenna sitten kaveri sille ja peukut. Ja pesukoneeseen.

Nuo mun ompelukset...kyllä te olette kilttejä ! Se  pupu on vinossa hiukan... Ja mä en osaa ommella silleen kunnolla. Mutta mä ompelen silti. Kun on halvat kankaat niin uskaltaa leikkoa ja kokeilla. Miten sitä muuten oppis...ei mitenkään. Fleeceä on kiva ommella, mitään ohutta tai liukasta en tykkää ommella. Äh, kyllä se siitä kun vaan surrailee.

Niin tuo työhomma. Siis toki olisin mennyt sinne jos olisin sen saanut. Mutta tosiaan, siitä oli vain 1/3 keittiötyötä ja loppu sitten ihan jotain muuta. Joten ei se nyt haittaa hirveesti vaikka en sitä saanut. Anyway, perjantain haastattelu on sitten ihan keittiöhommaan ja sanon jo nyt että se tulee sit ottaan kaaliin jos en sitä saa. Mutta toisaalta, jos on kymmeniä hakijoita niin eihän sitä voi olettaa et just sen työn saa itelle. Pitää yrittää kuitenkin.

Lähetin jo  Tampereelle kämppähakemuksia, mietin et vaikka siellä asuminen maksaa vähän enemmän, niin kyllä se täältä kulkeminenkin maksaa, jos töitä sattuis saamaan. Katotaan nyt. Jos kämppä löytyy niin ekstrausta on ainakin tiedossa mielinmäärin. Tampere on niin ihana paikka kesällä, turisteja (siis silmänruokaa ;) ) , tapahtumia ( Sauna Open Air ).... ja kaikkee muuta. Niin olis kiva jos pääsis muuttaan jo nyt.

Räätälöity työpaikka...kyllä mäkin luulen että se oikee työpaikka tulee vastaan sitten kun tulee. Se vaan mua aina hymyilyttää kun kauriit on muka kauheen uraihmisiä ja työnarkomaaneja, ja mä en ole yhtään. Mä vaan ajelehdin paikasta toiseen.Ei mua kiinnosta esim. mikään keittiömestarin homma, mä olen ihan tyytyväinen riviköksänä. Mulla ei ole sellasta kiinnostusta ja kunnianhimoa. Mulla on varmaan nouseva merkki hallitseva. Mikä se sitten on, niin en tiedä, mutta joku haahuilija kuitenkin :D

Huomenna menen listan kanssa kirjastoon ja katon mitä löydän. Sitten meinaan olla tehokas arpajaisjuttujen kanssa, ne on ollu pikkasen hunningolla. Saa nähdä mihin sitä pystyy keskittyyn, huominen on aika jännittävä päivä. Ja miksi se on jännittävä päivä, niin sen kerron sitten myöhemmin, eli huomenna, tai torstaina, riippuu nyt miten nopeasti asiat etenee.

Mutta nyt pienelle blogikierrokselle ja sitten nukkumaan, yötä !