No niin...Se on sitten päivän hommat suunnilleen pulkassa. Ja mitä tuli tehtyä, niin tämmöstä

 264859.jpg

Näihin tumppuihin sain viimein ommeltua napit

 264860.jpg

Ne on siis vaan ommeltu kiinni, siinä ei ole mitään lenkkiä millä saa tumpun kiinni auki.Kivat.

Tää takki sai loputkin helmensä kun löysin ne mikron vierestä laskunipun alta. Laskuista ei ole mitään muuta kuin harmia, onhan se nähty. Nyt se on vielä virallistakin.

 264862.jpg

Kuvaa varten jouduin kurotteleen pöydän päälle varjojen takia , joten kuvan alareunas näkyy mun pyjamahousut ja vaaleenpunanen kietsu, tän päivän kotiasu :)

Koska god is in the details tai jotain niin lähikuvaa yksityiskohdista

 264861.jpg

Mulla selvästi ei ole mitään varsinaista tyyliä. Tykkään tästä romanttisesta sössöstä, ja silti menisin vaateostoksille Leather Heaveniin :) Kaikki käy ilmeisesti. Jakkupuvuista en tykkää, housupuvuista kylläkin. Eikä turkiksia mulle.Mutta muuten melkeen kaikki tyylit käy. Jeps.

Ja sitten kun olin ostoksilla, niin tässä niitä

 264849.jpg 

Lisää lankaa verkkohuiviin ja parit sukat mulle itelle ja äiskälle teline birdy-nam-namille. Kaikki jokka katto Ruusunaikaa, tietää mitä se sellanen on :)

Ja sit vielä

 264850.jpg

Olen niin koukussa häälehtii. Mulla on varmaan kolmekymmentä häälehteä, oon ostanut niitä 1992 vuodesta lähtien suht aktiivisesti. Niitä on ihana selailla ja haaveilla. Ja on sit matskua mitä tutkia, kun se aika koittaa...Toivottavasti nyt viiden vuoden sisään, pliis...

Kortteja sai 20 eurolla, ostin kun oli kivoja, vaikka teenkin ite kortit. Ei tiä jos joskus tarviikin...

 264857.jpg

Ostin sit kaikkee ei kiinnostavaa, pesuaineita ja ruokaa yms. mitä en kuvannu onneksi :)

Mun joulukalenterit on tässä, Leijonien ja Aamulehden

 264854.jpg

 264851.jpg

Ja sitten viel kuva siivotessa löytyneestä rintakorusta

 264856.jpg

Tein sen silloin kun sen nallenpää-jutunkin. No niin, kuvat olikin siinä tällä kertaa. Tumppua en ole ehtinyt yhtään neuloon peukun jälkeen ...

Kommenteista :D

Espoon pyromaani , ihan hyvä idea but I think I pass...Mietin enemmänkin sellasta askarteluhommaa ...:) Anne, mä tapasin ostaa tuon Simply Knittingin Anttilasta, mutta kyllä niitä muuallakin varmaan myydään, Ärrälläkin taitaa olla...Nina, I don't know what to do with matches, I was more like asking here in blog what to do with them...Castle sounds interesting, any patterns ? :D Ziina tuossa antaa luvan pienempäänkin rakennelmaan...hitsi, pitää oikeesti googlettaa jotain tulitikkuohjetta varmaan.Muoriska, siis Mikado on se et otetaan tikku kerrallaan pois ilman että muut tikut liikkuu...? Hyvä idea, pitää pitää mielessä jos käy joskus aika tylsäksi, voihan sitä pelata yksinkin, itse itseään vastaan :) Henna, niin mustakin oli ihana laukku...mistä sut tunnistaa siel messuilla? 

No niin.

Pesin tänään hiukset uudella jollain silkkishampoolla. Mulla on aika karhee ja paksu tukka, ja ei tosiaan mene normaalisti päätä pitkin. Mutta nyt menee, oikeen sellanen Lucy Liu-tukka, ruoska. Näyttää omituiselta, pää on kauheen pieni :) Pitää laittaa jotain mössöjä siihen, ennen kuin lähtee ulos.

Jeps, huomenna sit messuille. Viime vuonna en nähnyt siellä ketään tuttua, better luck tänä vuonna toivottavasti. Yritän kovasti tunnistaa sit blogeista tuttuja ihmisiä, ja minä sitten, niin mulla on varmaan lehmus-Ene mukana ja musta takki, jos tää sää ei tästä kylmiä.Ja osablondi-brunette-ruoska-tukka :) Ja sininen reppu seläs, messuilla on syytä pitää kädet vapaana.

Ja nyt mä lähden Miralle, joten oikein iloista perjantaita, mitä ikinä sitten meinaattekin puuhailla!

Moiks!