Mun Ideapark ostokset oli niiiiiiiiiin pienet et  en olis voinu uskoa etukäteen, ostin kaksi kerää Seiska Veikkaa and nothing else. Katselin mekkoja, ei ollu sellasta kun halusin. Mira osti kasan äitiysvaatteita, ja sit käytiin appeella. Oli ihan kivaa silti.

Mulla on taas nenänvarsi kipee ja posket, mä en tiiä mitä tää on kun tätä on aina välillä. Varmaan jotain allergiajuttua :( Oikeestaan mulla on pääkin kipee vähän. Ja nyt ei missään nimessä ehdi sairastaan, ei sitten millään.

Mutta ompelukset. Ensinnäkin KIITOS kommenteista, lovely. En ole mikään häävi ompelija mutta joskus onnistaa edes näin. Korjasin tänään sitä essua, laitoin sen kapeemmaksi mutta en lyhentänyt. Mietin jos laitan mekon helmaan pitsin mut se oli sitten jo vähän liikaa...Joten se saa olla näin

 612556.jpg

Kyllä, lattialla näkyy kankaanriekaleita ja lakanapyykkikin mahtu samaan kuvaan :D Ja kuten eilen sanoin, niin ompelin toisen mekon loppukankaista

 612581.jpg

Napit on pienet kukkanapit

 612555.jpg

Kankaita jäi vieläkin niin ompelen niistäkin vielä jotain...en tiiä saako niistä vaatetta enää mutta jotain pientä.

Namut on tämmöset

 612557.jpg

Neliskanttisen palan keskellä vadelmasydän ja sitten tyllinauhalla sitastu kiinni, laput nimiä varten on valkoiset.

Sellasta puuhailua. Mun pitäs lähtee äkkiä ruokakauppaan mutta sitä ennen yksi kuva siitä missä Reetta on silloin kun mamma istuu netissä

 612551.jpg

Nukkuu mamman polvella, tassujen asento on mielenkiintonen :) Roopekin näköjään on peruuttanut kuvaan mukaan...

Nyt kauppaan koska huomenna täällä pitäs olla "jotain hyvää"... Hyvää viikonloppua!