Omituista käyttää Mozillaa kun on IE:hen tottunut. Se katos multa eilen, ja latasin sen uudestaan. En löydä sitä taaskaan mistään. Teen jotain väärin ja tutkin asiaa illalla.

Mun työt siirty alkaan kello 16 joten olen viel kotona, kahdelta piti alunperin.

Asiaan!

Anna hyvän kiertää paketti tuli Katilta
 763399.jpg

Yo-yo joutu heti hakaneulakiinnityksellä farkkutakkiin. Penni-pussukka on ihana ja nappi pitää ommella arvoiseensa paikkaan kiinni. Kiitos tuhannesti Kati ! <3

Olli ei ole enää pers paljaana :)
 763401.jpg

Olisi pitänyt neuloa pienemmillä puikoilla, tuli aika reikästä. Onneksi Ollia ei haittaa ja mammaakin vain vähän.

Sukanvarsi
 763400.jpg

Ja se verho
 763397.jpg
Nauhat on enemmän roosat kuin vaaleenpunaset. Mutta kyllä se menee, tässä kämpässä muutenkaan asiat niin yksyhteen. Olis siellä ollu paremmanväristä mut vain kanttinauhassa tai satiininauhassa, mulle piti olla vähän erilaista matskua.

Ja sitten se Anna hyvän kiertää :
 5 (viisi, five, fem) voi osallistua,  ilmoita kommentissa että haluat mukaan, ja saat minulta jotain itse tehtyä. Jujuna on, että jokaisen täytyy laittaa sama juttu omaan blogiinsa ja antaa näin hyvän kiertää :)

Ja mulla ei ole sitten aavistustakaan mitä täältä lähtee kiertoon. Kun noita kattejakin on vain neljä ;) Niin joo eihän ne itsetehtyjä olekaan :D Ja en tiiä kuinka innostuneita ollaan vielä osallistumaan, täähän on pyörinyt blogeissa jo iät ja ajat. Mutta katsotaan nyt. Laitan kyllä paketit postiin vaikka vain muutama ilmoittuisi.

Oh, 500 halausta, thanks :) Sitäkin ehkä joutuu juhlistamaan jotenkin. Ja mä tiiän jo miten ja torstaina tiiätte tekin.

Päivän Nekku : perkules meni ja söi mun perhostaulusta yhden perhosen. Onneksi sellasen harsopaperisen, ei kartongista tehtyä. Nyt on mieli matala :(  Nekku on nurkassa miettimässä tekosiaan nukkuen.

Mä meen nyt juhlistamaan työkavereiden päivää. Hei.