Katsokaa vaikka!

 1267810.jpg

Kaksi mulle ihan uutta lankaa, California ja Silja. Californiasta tulee normi-vaaleensinisen hapsulangan kanssa De Luxe -Kettupuuhka, koska tuossa on sellasia ihania möykkyjä. Siljasta tulee kesäneule, jotain pientä ja pitsistä. Ihana killikortti, namia suklaata ( lahjaksi saatuja ja kotikotona syötyjä nameja ei koske karkkilakko. EI KOSKE, Sini ! :) ) , aivan ihana paketti! Kiitos tuhannesti Susa, tulin todella iloiseksi!

Reseptiswapin kortit tuli myös tänään. Mun lemppari on tiikerikakkuohje, jossa on Tikru mukana :)

 1267815.jpg

 Kuten huomaatte, näissä on tuo resepti itsessään pääosassa. Haluatteko nähdä mun kortin ? :)

 1267824.jpg

Sisko laitto tuon reseptin paperille vihreellä ja minä fiksuna värjäsin niitä lappusia teellä, jolloin vihree muste levis...Mutta saa sitä selvän, suurennuslasilla... Mulla on pääosassa tuo porkkana :). Ja pyydän huomaamaan ;) että ompelin tuon reseptin kiinni. Se ei ollu ihan helppoa. Ei tää paperiaskartelu kerta kaikkiaan ole mun juttu.

Tein tänään tuota porkkanakakkua pellillisen töihin tädeille. Päällä on hasselpähkinärouhetta ja pieniä porkkanoita, sellasia kakunkoristeita. Vien sen sinne kun mulla on nimppari sit 6.2., huomenna en ehdi sitä tekeen kun on muuta showta. Mukuloille ostin Muumikeksejä viisi pakettia, pitää sitä näitä pieniäkin asiakkaita lahjoa. Itse asiassa musta itestä Muumikeksit ei maistu oikein millekään mutta mä uskon kuvalliseen viestintään tässä asiassa :) Mun lapsuuteni "muumikeksi" oli Karnevaalikeksi, saahan niitä vieläkin.

Ja tässä pieni aasinsilta muihin lapsuuden herkkuihin niin aina pienenä mietin että sit kun ostan itte ruokani, niin en osta kuin limsaa, jäätelöä ja maksamakkaraa :D Inhosin suolakalaa ja sieniä. Ja kuinka ollakaan, jäätelö - mulla ei ole pakastinta, limsa - jonkintasoinen kyllästys menossa, oon ostanu Vichyä viime aikoina, maksamakkara - no ei herranjestas , suolakala - antaa tulla vaan ja reilusti varsinkin äidin silakkarullia , sienet - pihvinä ja pitsan päällä ja keittona ja salaattina. Näin se menee. En ota kantaa siihen että onko makuaisti kehittynyt tai ottanut takapakkia. Oliko sulla lapsena jokin herkkujen herkku, muu kuin jäde ja namit?  Syötkö sitä vieläkin ihan tajuttomia määriä jos tarjotaan? Vastaa ja voita patalappu :) Siinä on lammas.

Tänään kun istuin mesessä, tapahtu hupaisa juttu. Aika jännä ja ihana. Joku kihnutti itteensä mun jalkaa vasten, katoin että Reettahan se siinä. Ojensin käteni, nostin syliini, mietin miten tää nyt näin painaa. Sit huomasin et perkules, se onkin Rasmus. Hän oli vähintään yhtä hämmästynyt kuin määkin, et mites sitä nyt syliin joutu. Mää sitten olin ihan hiljaa enkä alkanut rääpiin sitä. Ja se istu mun sylissä ehkä minuutin, ja lähti pois. Mun arka, ujo, pieni killini. Kesällä täyttää kolme ja ei ole ollu mun sylissä koskaan näin <3

Lainasin tänään Alpha Dogin, ei ollu oikein mun elokuva, ehkä en kuulu kohderyhmään. Enkä tykkää jos Bruce Willis näyttelee pahaa, kun sen aina pitää olla hero. Mutta tulipa katottua.

Punaista huivia oon virkannu, minkä tuossa nyt ehdin. Aika vähissä oli tänään tunnit siihen tarkotukseen mutta onneksi tulee nopeesti valmista.

Kommenteista niin Kiia kiitos :) laitan sun kuvan tänne ja tulen Tuppereille jos vain pääsen...tai siis pitäähän mun tulla lunastaan ne kamani :D Ja samaan pötköön Jane niin se Tupperitäti sano, kun se yksi sano että päästäkää ne koirat tänne jo, että " ei vielä !", kun se oli vasta ovessa menossa. Mä kuulin kun olin siinä rappujen alapäässä. Ja mua ei tietysti hymyilyttänyt yhtään :)

Minna joo, ne oikeet unensiepparit on aika makeita...sellanen aito olis kyllä upee. Kun sä seuraavan kerran meet Ameriikkaan niin ... ;)

Niina, aika hyvin sitten arvasin et Suomi-teema :) Mäkin tahtosin Tukholmaan. Mutta en kyllä seuraan mitään peliä :)

Thank you Marja! Multa on menny tuollanen tossuohje ihan ohitte. Meinaan kokeilla, joko huopuvista tai ei huopuvista, ehkä jämälangoista...ne näytti kivoilta.

Amma häpee, lasten maitorahoilla ei voi ostaa lankaa ! EI VOI ! Sun olis pitänyt hamsteroida kanssa, ettei sun lapset kuole näläkään! :) Amman bloggauksesta oli linkki tänne, missä on Nekku -nimistä lankaa.

Mun kissallani on kaimana vyyhti kaunista lankaa <3

Moon niin onnellinen :)

 1267813.jpg