Rosehuivi on siis valmis mutta kuvaan sen huomenna päivänvalossa. Mulla on nyt työn alla UFOutunut  Laminaria, josko se ehtisi samoihin kuviin...pitää katsoa.

Mulla ei oo ollu nyt yhtään kivaa. Heräsin eilen aamulla omituiseen tunteeseen (kissojen tuijotukseen heräämiseen olen jo niin tottunut että se ei oo omituista) ja koitin paikallistaa et mikäs nyt...Yöpaitaa riisuessa huomasin et toinen kylki navasta selkärankaan ihan täplikäs ja röhöinen. Ja mä raaputin ja raaputin...vaikkei sais. Mietin koko päivän töissä et olenko syönyt jotain ihmeellistä ( joskus sain hiukan vastaavaa osterikastikkeesta ja sehän ei ole kuin lisäaineita :( )  mutta en ollut. Kotio päästyä tutkin tilannetta uudestaan ja koska se ei ollut rauhottunut, päinvastoin,  niin soitin lääkärille ja sano et jos puolessa tunnissa pääset niin saat peruutusajan. Ja mä kipitin Tammelaan. Ja se on joko jälkitauti jostain tai stressin aiheuttamaa ihottumaa. Sain lääkesalvaa ja se on auttanut. Ei kutita niin paljon enää. Ehkä mä sitten olinkin enemmän kipee kuin luulin viime viikolla. Stressiäkin on...tiedä häntä. Mutta poistumaan päin näyttäs olevan.

Töissä oli viimenen päivä tänään. Yritin siivota kyökkiä kuntoon ja sainkin, mutta kotio mennessä bussissa muistin et  tiskialtaan viemäristä kerätyt moskat jäi paperinmutkaan työpöydälle...nooh...sattuuhan sitä. Mun pitää soittaa sinne maanantaina niin voin anteeksi pyydellä sitäkin sitten samalla :D Agua, siellä ei olla vielä lomautettu ketään, joten kyllä siellä on sihteerikin näkynyt :) Kuulemma maaliskuussa on sitten lomautuksia, jos tilanne niin vaatii.

Aamulla oli aivan ihana ilma ; hiljasta, sato lunta, kaikkialla valkosta, ei juuri ihmisiä liikkeellä...Oli kiva käppäillä. Otin vähän valokuvia taas ikkunasta, Kiovan Puisto näyttää ihan Narnialta.

Koska on perjantai niin sen kunniaksi perussettiä eli nachoja, juustodippiä ja Colaa telkkaohjelmien ja kutimien seuraksi. Eli nyt ruokakauppaan.

Huomenna toivottavasti huiveja, iloista viikonloppua!