344456.jpg

Roope Rohkea tässä lunta hämmästelemässä. Kuten kuvasta näkyy niin ei sinne heti uskaltanut mennä, ihan vähän vaan tassulla kokeili ja olipas se kylmää ja märkää ! Piti tassuja ravistella moneen kertaan. Niin inhottavaa se ei kuitenkaan ollut, ettei sinne paranis mennä

 344458.jpg

Uh, posti toi ihan hirveän nipun laskuja. Ainoastaan yksi kiva posti, mutta sekään ei ollu mulle

 344459.jpg

Meillä on aina valmis raati maistelemassa

 344460.jpg

Rasmukselle jämät sitten kun isommat oli syöneet

 344462.jpg

Oli niin hyvää että pussikin piti aukaista kunnolla että sai kaikki namit nuoltua. Raatimme antaa 10+ !

Eilen olin tuolla Nelosen sivuilla kattomassa Fuugaa ja kotia etsiviä eläimiä . En tiedä olenko jotenkin tosikko tai mikä lie, mutta en tykkää tästä "Arvostele mun lemmikki" -hommasta yhtään! Siis lähetetään lemmikin kuva ja sitten toiset antaa pisteitä. Mitenkä sitä nyt sitten arvostellaan, kuvan tasoa vai lemmikin asentoa vai itse lemmikin ulkonäköö vai mitä, en tiiä, mutta tosi nättejä eläimiä siellä on ja arvosanana on esim. 4.25  ja vastaavaa. Tuntuu jotenkin pahalta. Toki jokaiselle on varmasti se oma lemmikki rakkain, ja toisten arviot ei siihen tunteeseen vaikuta... Onhan siellä toki annettu hyviäkin pisteitä, ja tosi kivoja kommentteja on saanut eläimet osakseen. Mutta joku mättää. Voisihan siihen sanoa että ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Mulla ei kantti kestäs lähettää sinne kattien kuvia ja saada sitten jotain negatiivista palautetta niistä, ei sitten mitenkään.Kehua niitä toki saa :D Mutta en kestäis et Roope olis 5.75 pisteen arvonen kissa ja sitten kommenteissa lukis että hirvee heinämaha sillä ! Apua !!!! :) Mä menen nyt kohta arvosteleen ne elukat ja kaikki saa kympin, en saa muuten yötäni nukutuksi.

Toinen ja vähän vastaava on nää kämppäarvostelut Nelosella. Siellä on kivoja, vähemmän kivoja ja iha hirveitä sisustuksia. Ja kyllä kansa kommentoi kovalla kädellä. Tosin siellä on sellasiakin kommentoijia, jotka antaa tosi hyviä vinkkejä ja neuvoja sisustuspulmiin. Mutta sitten nää "Hankkikaa sisustussuunnittelija kun ette osaa itte yhtään mitään ! " . Kun ne on kuitenkin toisten ihmisten koteja, ja toki jokainen haluaa ja tekee sellasen missä ite viihtyy. Niin ei mulla olis sydäntä sanoa että täähän on ihan hirvee. Mutta mä nyt olen sellanen kuin olen, ja jokainen tekee ja sanoo mitä itte lystää. Nih.

Olen saanut kämpän siivotuksi ja tiskannut, nyt alan kokeileen sitä virkkaushommaa ja jos se onnistuu niin kuvaa illemmalla, ohje on kirjotettu niin se on vähän hankalampi kuin kuvallinen ohje. Mutta katsotaan nyt.

Hyvää maanantaita, ollaan enkeleitä toisillemme ! :)

 344457.jpg