Sain aikaan hyvän määrän postauksia narisemalla Vuodatuksesta ja koneesta. No, nyt näkyy toimivan sekä-että. Mua ärsyttää kun jokin asia ei toimi ja en osaa tehdä sille mitään. Olen ihan peukalo keskellä kämmentä mitä tulee tietsikka-asioihin.

Olen tehnyt itestäni diagnoosin ja se on poskiontelotulehdus. Koko viikko oli vähän takkunen ja eilen alko luimiin päässä kun kumarteli ja muuta. Onneksi olen harvoin kipee ja käytän tosi harvoin mitään lääkkeitä, joten jo pelkällä Buranalla tuntuu olevan vaikutusta. Makasin kuitenkin eilen pedissä iltapäivä viidestä eteenpäin ja kattelin elokuvia ja naputtelin konetta. Kolmen jälkeen kuitenkin vasta nukahdin Darkness Fallsin ja BBC:n toljottamisen jälkeen. En oo jaksanut tällä viikolla juuri siivota muuta paitsi kissojen hiekkalaatikkoo joten tää kämppä on ihan hirvee Putkinotko. Olkoon, ehtiihän tuota, ja ei täällä oo muutenkaan mitään vastaanottoa niin väliäkö tuon.

Uusi SK, tykkäsin kannesta kun siinä ei ollut sitä perinteistä puolikasta naista hymyilemässä. Sisältö, niin tykkäsin joistain jutuista, mutta mitään Pakko saada -juttuja ei ollu. Lastenneuleet oli kivoja, sai muutamia ideoita mitä voin Minjalle neuloa. Peitot oli ihania kanssa. Ja se yksi isonappinen neuletakki näytti sellaselta et voisin tykätä. Mulla on yksi iso puinen kukkanappi varastoituna juuri täntapaseen neuleeseen. Ensi numeron ruusuneule näytti kauniilta myös... Anyway, mun suossarit



Mun työn alla oleva UFO laskeutuu tänään tai huomenna.



En oo ostanut vielä niitä sukkalankoja joten en tiiä ehinkö mitään sukkia sinne näyttelyyn neuloon. Voi olla parempi että jätän stressaamatta. Voinhan neuloa ne sukat muutenkin, sit kun on aikaa. Mulla on työn alla Evan tossut, sitten Minnan palkinto Pöllöarvauksesta. Ja sitten tietysti SNY. Niin onhan siinä projektia kevääksi.

Oon miettiny että voisin neuloa I do :n ohuesta Pirkasta kenties...valkosesta. Siitä tulis varmaan tarpeeksi harsoa. Täytyy kyllä sanoa että tuo neule on ainoo joka on jäänyt neuleohjeista vaivaan, et pakko neuloa :D Asiaa helpottas jos tuo olis på finska, koska se on på engelska niin siihen täytyy keskittyä tavallista enemmän. Ja mä haluan kerralla oikeenlaisen. Mulla on ohje tulostettuna ollut valmaan pari vuotta mutta puikoille se ei ole vielä päässyt.

Onko sulla jokin neule minkä haluat ehdottomasti neuloa, mutta et ole vielä? Ja miksi et ole neulonut sitä vielä (-kään) ? Ois kiva tietää sellasia neulomushaaveita...

Oon selannut nettikauppoja sillä silmällä et mikä on muotia tänä vuonna. Pakollisella ostoslistalla on ainoostaan farkut. Ja ehkä jokin kevyempi takki kevääksi. Mekkoja ja hameita tykkäisin pitää enemmän mut siinä on sellanen ongelma kuin kengät. Mulla on kengänkoko 41-42 joten monesti naistenkengät ei mahdu. Saapikkaita oon pitänyt hameiden kanssa paljon, mutta tahtosin sellaset korolliset kävelykengät, joita vois pitää housujen ja hameen kanssa. Tarjonta on melkosen heikkoa. Lenkkareita onneksi voi pitää ihan hyvin farkkuhameen kanssa, ja armyhenkisen hameen kanssa oon pitänyt maihareita. Totuus on se et yleensä mulla on maiharit, farkut, t-paita ja villatakki. Mutta mun kuulemma pitäs pitää tyttöjen vaatteita enemmän, joten sitä silmällä pitäen tässä nyt mennään ...( ehdotin tosin häämekkoon pukeutumista, josko se olisi tyttömäinen tarpeeksi :D ) No anyway, eiköhän ne kengätkin jostain pompsahda, Tullintorin kenkäkaupassa on joskus mulle sopivia ja jos ei muuten niin sitten sieltä isojen kokojen kaupasta...

Josko rasvaisi nenänpielet, kokkais jotain ruokaa ja sitten hautautuis petiin telkan ääreen neulomaan, pehmolelu näyttää olevan siellä jo asemissaan



Mukavaa viikonloppua :)