Nyt mulla on paineita, mitäs jos te ette tykkääkään siitä lelusta valmiina ??? Mikä musta on kiva ei ehkä teistä ole kiva...Uaaah...No mä toivon et te tykkäätte, ainakin se on kivanvärinen :D

Sain sähköpostitse kysymyksen että onko se lammas. Se ei ole lammaskaan :) Koska kyseessä on lelu niin siinä on symmetrisiä osia, mutta mitään palaa ei ole kahta enempää. Pilvi oli huolissaan virkkaamisesta niin sitä on tosi vähän ja ne on vaan kiinteitä silmukoita ja pylväitä. Siinä ei myöskään ole 24 osaa. Ja suurimmat hommelit on kahden viikon aikana ja sitten ei oo oikein mitään, ihan pieniä juttuja vaan. Mun piti venyttämällä venyttää se kahteenkymmeneenneljään...joten ei se ole iso homma. Aloin neuloon sitä itsekin toistamiseen niin näen onko virheitä.

Mulla on masis jo hellittänyt  iltapäivän valittamisesta. Ihan totta Villasukka, ei ne vakipaikatkaan varmoja ole. Mä olin sillon vakkarina ryhmiksessä, olin siellä 1999-2002 ja viimenen vuosi oli jo sellasta Pakko päästä pois -meininkiä mulle. Ei työpaikassa sinänsä mitään vikaa ollut, mutta sen ikäiselle sinkkunaiselle kotikylä ei tarjonnu mitään mielenvirkistystä. No...täytyy sanoo että eipä sitä näytä Tamperekaan tarjonneen mutta :D Mä viihdyn paremmin kaupungissa. Koti-kotia on tietysti ikävä ja perhettä kanssa, mutta muuten  tykkään olla täällä.  Ja kuten olen jo monasti sanonut, niin Tampereelta en muuta minnekään, paitsi ulkomaille. Niin...työpaikat. Tulee kyllä mieleen kun lukee lehdistä että satoja ihmisiä joutuu lähteen kun firmat menee nurin, et mistä ne saa uuden työn...monilla kuitenkin lapsia ruokittavina. Mä oon kuitenkin vaan itte. Niin ei tässä hätäpäivää. Ja huomenna voi asiat olla jo toisin.  Olis kyllä hienoa jos olis niin taitava jossain asiassa että vois työllistää itse itsensä, mutta ainahan sitä juttuaan on kaupiteltava, ei sekään helppoo taida olla.

Anyway, se siitä aiheesta.

Mun mieltä on tänään kohottanut monikin asia :

- Pirkan jogurtti-mansikka muromysli osoittautui tosi herkuksi !!! Se on kuin karkkia!
 
- Tein left overseista herkkuleipää iltateen seuraksi ( Täysjyväleipää paahdettuna ja siihen päälle mössö missä oli majoneesia, purjoa ja kylmäsavulohta, sitten pippurirouhetta, nam...)

- Näin kivoja joulukoristeita Anne-Marilla ja Minnan piparitalosta pöllin idean laittaa halkokasa talon viereen...kiitos vaan :)

- Juttelin hetki sitten Skypessä yhden kanadalaisen Nasukirjakaverin kanssa ja kamerasta näin kun sen mukelot taustalla koristeli kuusta ( ja lumispreijasivat siinä samassa vähän talon kissaakin :D ). Ja sitten ne mukelot tuli jutteleen mulle ja ne puhu vähän suomeakin...olin ällikällä lyöty. Mutta sitten kuulin et niiden kaupungissa on paljon suomalaisia ja käyvät " Kankasnimilla saunamassa " ...Kangasniemillä saunomassa :)

- Neuloin pieniä lampaita yhteen kutimeen ja siitä tuli melko jees, näytän kuvan joskus vähän myöhemmin...

Sellasia kivoja juttuja, eli kuitenkin reippaasti plussan puolelle meni tämäkin päivä takkusesta alusta huolimatta...Ja sitten vähän erilaista, mutta ah niin hyvää joulumusiikkia. Huomenna taas jotakin muuta :)