Hain juuri postista paketin SNYyltä, kyllä mua nyt lellitään :)

Neljä kerää Elfiniä. Oon neulonut Elfinistä kaksi paitaa, juuri tästä väristä ja sitten punasävysestä. SNY ehdotti tästä huivia... Pitää etsiä kiva malli, yksi mulla onkin ollu mielessä, voisin koklata miltä se näyttää tästä langasta. Tykkään neuloa tätä lankaa, yksi mun ehdoton suosikki. Ja tämä väri on kiva kanssa, valkoista-mustaa-harmaata. Sitten Puikko-Piika jonka voi pingottaa sukkapuikkojen suojaksi kun ei neulo. Hauska, mulla ei tämmöistä ollukaan. Ekaksi katoin et mitä, suola- ja pippurisirotin :D Kaikki puiset jutut on kivoja. Sitten mulle Daimia, kissoille hairball -raksuja...Kissat olikin kans ahkerana avaamassa laatikkoa, ja tietysti meidän piti vähän maistaa heti. Kisut kiittää :) Ja sitten kissakortti, lovely! Kiitos SNY oli oikein ihana paketti taaskin !!!!

Tapetointihomma käy työstä. Tuossa on kiviseinä ja sen päällä on tosi nätti harmaa valkokukallinen retrotapetti, ja sen päälle on laitettu joskus 80 -luvulla vaalee ei-minkään-näkönen tapetti. Ja mä kiskon ne molemmat irti että saan sen uuden tapetin siististi. Nyt kun kissat sais luvalla repiä tapettia niin ei niitä kiinnosta. Homma käy hiukan hitaasti, mutta kyllä mä torstaina varmaan saan jo alkaa liisteröimään.

Mimille neulon mekkoa parhaillaan ja sitten virkkasin yhden patalapun kun löysin hauskan kulmasta alotattavan mallin

Siinä on vihreesävystä 7 Veikkaa ja valkosta, ne kun sattu laatikosta ekana vastaan tulemaan. Vihreen myssyn tein mekolle ja mietin jos niiden purettujen hihojen tilalle tekis vaan lyhyet hihat niin niin siitäkin langasta sais myssyn. Kun en mä millään jaksais neuloa pitkiä hihoja taas... Sitä roosasävyistä Novitan Raitaakin olen neulonut mutta siinä on niin tylsä vaihe että oli tuota välipalan tarvetta. Mimin mekko onkin kohta valmis, Roselangasta pari pinkin sävyä ja sitten valkosta ja vihreetä jonkinverran. Tulee ihan prinsessaa...tai pikkutyttömäinen ainakin.

Huomenna pitää kaapia luut taas töihin ja perjantaina kanssa, ihan hyvä. Totuus on että saan työpäivän jälkeen paljon enemmän hommia tehtyä kuin vapaapäivinä, nää menee ihan päiväsarjojen seuraamiseen ja ihmeellisten kokkauksien vääntämiseen :)

Tänään kävin kaupungilla ostamassa piilolinssinestettä ja sitten Sokoksella kahviossa juomassa kahvia !!!!!! ja lukemassa Aamulehden. Joku pappa istu mun vieressä ja kysy kun olin lähdössä pois että mikä ihmeen pullo sulla on mukana. Sanoin sit mitä se on niin se sano että kaiken maailman kotkotuksia :D Googlasin tuossa ihan huvikseni että kuinka uusi keksintö piilolinssit on, niin ekat varsinaiset on vuodelta 1888. Tosin ekat suunnitelmat on vuodelta 1508. Silmälasien esi-isä on ollut kehitteillä jo 1200-luvulla. Aina viisastuu :)

Ja nyt mä alan kotkottaan keittiön siivouksen kanssa...