Hyvä idea...Enhän mä malttanut tähän päivään odottaa vaan kiukuttelin jo maanantaina niille. Nainen luurissa lupas laittaa sen kiireelliseksi. Toki mä olin oikeesti kiltti puhelimessa, mutta silti sanoin et mitäs peliä tää tämmönen on. Ehkä mun pitäs vaihtaa Elisa johonkin muuhun, minen tiiä...

Tarja laitto vähän kuvia kastemekosta ja Minjasta mun galleriaan, eli niitä kohta. Laitan lisää sitku. Ennen ja jälkeen kuvia muutosta...mä en nyt ole ihan varma onko mulla ennen kuvia...otinko ne pois koneelle ennen kuin tyhjäsin kameran ristiäisiä varten?... ei voi muistaa. Mutta jälkeen kuvia voin napsia. Ja ne ennen kuvat niin sellanen järkky kasa kamaa kuin Niementielle muuttaessa, eipä ihmeempiä.

Indiskan verhot on edelleen kaupassa (tarjousta odotellessa) ja kyökkiin tahdon puna-valkoraitasen maton ja teen sinne simppelin rullavarhon jos löydän kivaa kangasta, ettin sellasta valkosta jossa olis punasia palloja. Saapi huomata, pitää palkkapäivänä käydä Eurokankaassa. Niettä sisustusta pitäs fiksata, varastohyllyt pitäs ruuvata seinään, hankkia vaalee matto ruokapöydän alle...plää plää plää. 

Hypitään tässä nyt asiasta toiseen. Mietin tuota verhojen ompelua eilen ja sitä et mun pitää ettiä ohjekirja et saan tikin kuntoon, nyt se on vähän vinksin vonksin. Tää homman mietintä tuli uneen sitten ja aika hassulla tavalla tulikin :D Se meni unessa niin et yritin laittaa sitä tikkiä ja aina meni huonosti. No sitten meni hermo ja soitin Susannalle , blogistanian ompelukonegurulle, että tule nyt kattoon tätä ja Susanna tuli niinku tyyliin viidessä minuutissa ja fiksas sen koneen nopeesti ja sano että eksää tiedä että tää lanka kierretään tän tapin takaa! Ihmeellistä. Siis miten tollasia unia voi olla, olin aamulla ihan että mitä mitä mitä. En koskaan ole nähnyt kenestäkään bloggaajasta unta mut näin kävi. Olihan se hilpeää.

Mekko on tässä, en laittanu hihoihin rusettia kun niistä tulikin niin kaposet kun oli se alushame hihallinen, että ne ei olis pussittanu yhtään.Joten siksi vain edessä rusetti ( ja se on keskellä vaikka ei näytäkään siltä kuvassa:) ). Helmassa on simpukkaa reunassa ja se nyt ei kuvassa halua näkyä siististi vaan venkoilee tuollain, oikeesti se on ihan siisti.

 652272.jpg 

Vähän kuvaa ruusuista, niitä on siis neljässä kohtaa mekkoa.

 652271.jpg

Sellanen tapaus. En hetkeen virkkaa kyllä. Toisaalta mulla pyörii mielessä Kodin Kuvalehdessä ollut virkattu kastemekko jossa oli muistaakseni perhosia ja kukkia...ja on mulla yks toinenkin perhosvisio sitten mekkoa varten. Joten never say never. Mirakin toivo vauvalle mekkoa mutta sitä tarvitaan vasta helmikuussa ja veikkaan et tulee neulottua. Mutta mistä sen nyt tietää, jos inspiraatio tulee niin se tulee. Tää oli nyt kolmas mekko, kai niitä nyt muutaman vielä kutasee. Ja olenhan mä beipparillekin tehny mekon joskus :)

Olen neulonut.Tää lammaslaukku, en koskaan saanu ommeltua siihen hihnaa kiinni joten eilen kaivoin sen keskeneräisten laatikosta ja purkasin hihnan ja neuloin uuden hihnan, ja samoin purkasin reunassa olleen joustimen ja neuloin siihen shakkiruutua kassin väreillä. Nyt pitäs ostaa puunappeja että sais sen fiksattua käyttöön, pitää Sinooperissa poiketa tai jossain kun ehtii. Eli tavallaan olen nyt sitten hiukan FuFoillu vai mitä tää nyt on. Tänään yritän virkata sitä lilaa keeppiä ja muutenkin on sellanen tekemisfiilis palautunut, niin huvittaa tehdä. Vapaata on nyt lauantain iltapäivään asti, niin kaippa tässä jotain valmistuu siihen mennessä...Lainasin kasan kirjoja auringossamakoilua varten, jos se nyt suostuis paistaan.

Sain jo Orivedelle Hannalta kiertokirjeen missä lähetetään sukat. Siis ei mikään "neulo sukat ja lähetä" vaan ihan tavalliset ostosukatkin kelpaa. Tietysti olen hävyttömästi myöhässä kun meinaan osallistua siihen, joten huomenna mun on ostettava ne sukat ja lähetettävä ja sit lähetettävä niitä kiertokirjeitä muistaakseni viisi kappaletta etiäpäin. Onhan se naisellista ja eteeristä merkitä siihen oman sukkansa numero, mikä on siro 41 :) Pienemmällä koivella saattais tämmönen amatsoonimittanen kaatua, ei voi mitään.

Minjan kengänkoko on minimaalinen, varpaat oli kuin pienet herneet <3

 652261.jpg

Moikka moi!