= silmänräpäyksellinen; ajan ja tilan tuolla puolen oleva

Kyllä, googlettamalla löytää myös Suomi - Japani -sanakirjan... Mä otin sit ekan "kivan sanan" :)

Mulla on ihan japanese-fiilikset kun katoin tuon elokuvan. Oli hyvä, tykkäsin, vaikka en yleensä tykkää tämmösistä taisteluhommista, niinku Aleksanterikin oli. Mitäpä sanoisin muuta...No, se kohtaus kun ne samurait tulee sinervästä metsästä heppojen kanssa ( ja nappasivat sit Tompan mukaansa), niin se oli yksi pelottavimmista kohdista mitä olen nähnyt elokuvissa koskaan. Niskakarvat nousi pystyyn. Tuli sellanen Ei koskaan mustikoita poimimaan -fiilis. Mietippä, kykit nokialaisissas mättäällä poimimas mustikoita ja on sellanen aamuhämärä ja sateista. Sit kuuluu rasahduksia tai hevosen hörähdyksiä ja käännyt ja ...

      539035.jpg  

Siinä kohtauksessa näitä ratsukoita oli enemmän. Mutta yksikin samurai riittäis siihen että jäis mustikat poimimatta. Siis mullahan ei mitenkään laukkaa tää mielikuvitus :) Mutta se oli pelottavaa. Mun on katottava se kohtaus uudestaan päivänvalos.

Mä en nyt jaksanut niin katella Sugarfacee, mä kattelin tätä heppua

       539027.jpg

Tyly sälli, mitäpä siihen muutakaan sanomaan.

Mä aukasin koneen viel illalla (yöllä) siks kun piti tarkistaa aikatauluja. Ja samalla sit mun piti blogata tästä melkeen valmiista peitonsuikaleesta, seitsemän kerrostako tästä puuttuu

  539011.jpg

Eli nyt ne aikataulut ja sit nukkuun, mun on herättävä kuudelta jo ja kello on nyt 01.17....iiks.

Sushia tässä tekis mieli. Öitä!