Mulla oli pieni jännitysmomentti täällä hetki sitten. Otin kameralla kuvia ja sitten en ottanut. Sit kun aukasin sen et otan taas kuvia niin se kuvaruutu oli ihan valkonen. Se ei siis näyttänyt mitä mä kuvaan. Räiskin sitten summamutikassa kuvia ja kokeilin näkyykö koneella ne kuvat, no näky. Annoin koko kameran olla hetken  ja kokeilin taas, nyt toimii normaalisti. Erikoista. Aika jännää käytöstä, kun miettii et takuu meni umpeen neljä viikkoa sitten :) Kuvat saa silti nyt luvan kelvata.

Tumput. Ne oli kerran konees ja ei huopuneet tarpeeksi. Eli uus kierros sit kun saan pyykkiä kokoon. Tässä siis orginal-versio

 535743.jpg

Leppispeitto koostuu kaitaleista. Kirjon näihin "siipirajan" jälkeenpäin ja pilkut

 535745.jpg

Niin tosiaan. Kiitoksia vain :) Perjantain haastattelija soitti jo lauantaina, luulin et tiistaihin asti pitää odottaa. Ja sain siis töitä. Happy days ! Kivi on pudonnut sydämeltä. Ihanaa päästä töihin ja saada palkkaa. Ja kun saa palkkaa niin voi ostaa vähän lankaa :) ja muutakin tarpeellista. Ja siis nyt voi muuttaa Tampereelle. Edessä on tietysti enää pahin eli se kämpän löytyminen...mutta mä luotan et se  löytyy kyllä. Tiistaina kuulen sit miten työt alkaa... 

Olen ollu vaan kotosalla, no eilen kyllä istuin kippolassa kokiksella Miran ja Akin kanssa. Mutta muuten ihan täällä vain.

Tarja laitto mesessä kuvia, tässä isoveli ja pikkusisko

 535762.jpg

No mutta Manta ! Kuinka sä olet noin punanen??? Eikö siellä ole tehty aivan sun mieles mukaan ja jouduit korottaan ääntäsi ? :) Mirolla näkyy olevan otteet jo hanskassa.

Olen jatkanut Tuupissa roikkumista. Helmee, helmee... Mä tykkään tästä We are the world -kappaleesta. Paras kohta on ihan lopussa kun The Boss (miksei tuollasia miehiä ole missään ????) laulaa raspikurkkuna. Ja toinen suosikki on Michael Jacksonin kohdat, ja se on Michael Jackson, vaikka se on tummaihoinen ja sillä on nenä...Hyi mua. Mun mielestä on jotain vastaavia hyväntekeväisyysbiisejä, en vaan saa mieleeni yhtään...voi olla että muistan väärin.

MM-lätkä alkaa ens viikolla. Perjantaina Suomi pelaa Ukrainaa vastaan...Saa nähdä miten käy tänä vuonna, jos menee persiilleen niin Tuupista löytyy todisteita sille, että ollaan me joskus voitettukin. Meinaan katsoa kaikki mitä pystyn...Vaikka en mä mikään kauhea lätkäfani olekaan.

Meen huomenna sinne työkkärin kurssille. Kun enhän mä viitti viikonloppuna soitella ja perua ja mietin et jos työt ei ala ihan heti niin ehdin käydä sitä ainakin vähän. Saa nähdä mitä ne nyt sanoo sit työkkäris siitä. No, tiistain jälkeen on itekin viisaampi. Mutta joo, mun pitää herätä huomenna seiskalta sen takia. Luulen et se onnistuu kyllä.

Mutta nyt kattoon Cruisea, olen seurannut sitä vain kuunnellen mutta jos nyt kääntäs tämän päänsäkin telkan suuntaan. Ja neulois leppistä.

Hyvää alkavaa viikkoa!