Niin, ettäs tiedätte :) Ja mä olen ollut niin kiltti !

Mun setä tuli tänään Ruotsista moottoripyörällä. Mikäs se on täällä auringonpaisteessa ajellessa, Ruotsissa oli satanut.No anyway, serkku- Nina oli lähettänyt mulle paketin kirjeen mukana, tai pitäiskö sanoa että kirjeen paketin mukana. Ihana paketti, maailman paras! Kuvia luvassa huomenillalla ( kun meen kotipuoleen ) mutta kyllä mun on nyt heti jo kirjotettava mitä ihanaa mä sain :

1. Keltainen t-paita, jossa SWE sinisellä. Sitä oli tuunattu kiinnisilitettävillä "paljeteilla". Aivan ihana, pidän sitä ehdottomasti tän tuppukylän kippolassa ja soitan Kentiä jukeboxista. AIVAN VARMASTI.

2. Valkoinen toppi, jossa pitsejä  ja muita detaljeja. Ihana farkkujen kans.Se oli pikkasen iso, lattarintasena mun on otettava kainalon alapuolelta hiukan sisään, mutta sehän on vaan yksi suhaus.

3. Kassi, iso, valkoinen, jossa oransseja kukkasia. Se on tosi ohut, eli sen voi mytätä varakassiksi. Raahaan rannalle siinä pyyhettä ja lukemista ( ja erinnäisiä kutimia) koko loman. Koska mun lomalla paistaa aurinko :) Hieno, siitä tulee mieleen kesä ...

4.Kiinalaishenkinen kynäpussi. Kaikki Kiina on ihanaa.Niinku Indiska-kamakin.

5.Pieniä hopeisia kukkapaljetteja, jotka voi silittää vaatteeseen,söpöjä.

6.Ninan askartelemat kissataulut,veikeet. Säilykepurkki maalattu ja pohjassa kuvia...kuva kertoo sit huomenna paremmin.

7. Ninan askartelua taas, hassu tikkuaski, jossa kissa, jonka pyllyssä on timantti. Se on hilpeä, naurettiin ihan hulluna tälle puhelimessa jokin aika sitten, nyt se on "lihaksi tehty", laittaa hymyileen edelleen...

Sellasia! Ja piiiitkä kirje ja vinkkejä mitä voi tehdä sillon kun on joutilas :)

Setältä sain laivaherkkuja : aprikoosilikööriä, lakua ja noitapillejä. Ja kultaisen kädenpuristuksen :)

Upee päivä siis, vaikka aamulla pomo oli pahalla päällä ja mietin jo hetken tupakoinnin alottamista et sais ees joskus luvan kans kadota sieltä kyökistä hus helkkariin...Mutta näin se kääntyy mieliala.Ja töitä on enää tiistaihin asti, kyllä sen kestää varmaan...

Mun käsityöjutut sitten. Eilen kävin lankakaupas ja ostin lisää Brillaa (en tiiä mihin mutta kuitenkin), ja Novita Kotiväkee vaaleenpunasta Annin mekkoon ja sit omituisen army-kurkkusalaatti-mössö Novita Bouclette-lankakerän, en tienny et sellasta onkaan, se on varmaan jotain vuosikertajuttuja jo, vintagee :) Siitä tulee eräälle army-pöksyiselle naishenkilölle jotain kivaa... Ja sitten kassan vieres huomasin ihanaa vaaleenpunasta Eiran tukun Sudan-lankaa, "puhdasta uutta villaa, koinsuojattu". Rupesin pyöritteleen sitä käsissäni ja kysyin mitä se maksaa, seittemän euroo. Sanoin sit et on aika tyyristä niin myyjä sano et saat vitosella, kun ostit muutakin. No ostin senkin.

No, illalla Memmu sano puhelimes et tekisinkö sellasen vaaleenpunasen kassin hälle, kun kaupas on vain täti-kasseja. No, lupasin. Kyselin vähän et millanen, niin sellanen "mihin mahtuu kaikki mun kamat" ja "siinä vois lukee vaikka "Prinsessa"..." . Mitä siihen sanomaan, sellanen sitten kun kerran sellasen Memmu yli 20 vee haluaa :) Niettä lankaa se on ostettava tänäänkin. Mietin et sen Prinsessan vois kirjottaa hopeella, mut mulla ei ole sellasta lankaa, enkä sitä varmaan tähän hätään mistään saa. Niin laitan varmaan valkosella.Oi, ihana neuloo jotain sellasta! Memmu lainas mun S.n' B.-kirjan mukaan tehtyä apinareppua tuossa jokin aika sitten. Oli hyvä et sekin pääsi vähän ulos kun en ollukaan vielä ulkoiluttanu sitä.

Joo, nyt nopeesti kotia neuloon et saa mahdollisimman paljon kuvauskohteita, valmiita ja keskeneräisiä.Eilen neuloin vaan toppia ja hattua virkkasin, sitten menin Miran kans juoruun siiderille ja loppuilta meni telkan edessä...

Mulla on ihan tällänen olo :

                              99129.jpg

Vähintään yhtä ihanaa päivää toivon teille kaikille muillekin !  Vi ses igen imorgon,hej !