Tai pisaroita tai jotain. Hyi mikä päivä! Ihan hikistä ja nihkeetä aamusta asti, on sellanen yök-olo. Meen ihan kohta suihkuun...

Mutta ensin asiasta ja sen vierestä. Katoin viikonloppuna Paholainen pukeutuu Pradaan -dvd:n. Ei hyvää päivää. Ei mitään muoti -tai lehtimaailman kliseitä eikä revittelyä, ihan tylsä. Kirja on kuulemma hyvä, miksen mä lukenut sitä, nyt mua ei enää kiinnosta. Katoin Bridget Jonesin eilen, ehkä 5. kerta . "B.J.D.  Elämä jatkuu" oon nähny kerran, ja se on musta parempi kuin tuo ykkönen joka on ihan katsottava kyllä sekin. Kastemekkoa olen virkannu telkkaa katellessa

 619969.jpg

Hihansuuhun tulee simpukkapitsi ja sitten silkkinauha, jolloin se menee sitten vähän pussille. Sitten toinen hiha vielä ja sitten vaan helmaa niin paljon kuin ehtii. Ostin tänään Koskarista nauhaa koristukseksi

 619968.jpg

Vanhaa roosaa, ei ihan normi-vaaleanpunaista.

Kävin Elisa-asioita hoitamassa. Netti aukee Tampereen päässä 6.6. eli on siinä muutama päivä netitöntä aikaa. Viimeisen bloggauksen teen torstaina sitten ennen kuin kiskon johdot seinästä.

Olen etsinyt pahvilaatikoita ja kantanu alakertaan kaikkee kotipuoleen lähtevää. Tampereelle ei pääse joulukoristeet eikä osa lehdistä, sorry. Keittiökamat vien kaikki, kun enhän mä tiedä mitä kippoja ja kuppeja siellä tarvin, ja käsityölehdet tietysti. Niinku normikamojen lisäksi. Lankaa ei ole paljon mitään, jos ei oteta huomioon keskeneräisten juttujen lankoja. Huomenna tyhjään keittiön suurimmaksi osaksi ja siivoon kaapit yms. Ei tunnu yhtään että olisi muuttamassa minnekään. Ehkä se tunne vielä tässä tulee.

Laitoin radioon uuden biisin. Tykkään tuosta, helppo laulaa mukana :) Äijä on kyllä niin ylisokerinen että mulle melkeen puhkee diabetes. Mutta vain melkein :)

Olen etsinyt ympäri Tamperetta Annille tätä kinkkua. Tai siis oikeastaan Pipsa Possun isää...no eihän sitä ole missään. Stokalla oli Pipsa itse, muualta en ole löytänyt mitään. Koskarin lelukaupasta kun kysyin niin myyjä ei ollut kuullutkaan. Jos olette tavanneet sitä karjuporsasta jossain kaupassa Tampereella niin kerro ihmeessä missä, minen keksi enää mistä se vois löytyä kun olen kaikki paikat juossu. Paitsi Citymarketin ja Prisman, mutta niissä käyn loppuviikosta.

                     620046.jpg

Vähän Roopesta. Sain sen eilen viimehetkellä kiinni kun se oli taas menossa naapurin partsille. Sillä oli valjaat mutta miten minä sen niillä ongin, johan sillä menee jäsenet sijoiltaan. Nappasin siis niskanahasta kiinni ja kannoin sisälle. Ei tykänny. Yritti muka purasta mua. Ja sitten mulkoili mua pöydän alta. Tietysti mua alko omatunto soimaan ja mikrotin perunapiirakkaa sille samalla kun söin itekin. Tykkäsi. Roopen ruokavalio on laaja, se syö tonnikalapastaakin, appelsiiniä. Jännä muuten sekin että pasta menee vasta sitten kun on ketsuppia. Roope syö myös pelkkää ketsuppia, suolakurkkua. Kysyin eläinlääkäriltä tästä et mitä kaikkee saa antaa niin kaikkee muuta ruokaa paitsi tummaa suklaata.Ei se tietysti määrättömästi syö mitään "epänormaalia" mutta maistelee. Nää toiset ei syö.

Jaahas, siivoan ja laitan pyykit kuivumaan, käyn suihkussa ja sitten kastemekkoa. Moikat teille.