Jotkut saattaa muistaa että alotin vuoden alussa tilkkuprojektin, kuusikulmaisia paloja virkkaamalla. Lupasin itselleni 10 per kuukausi. Alunperin suunnittelemani 56 palaa ei riittäneet kuin pieneksi peitoksi joten projekti sai luvan jatkua. Nyt niitä on 75. Mallailin niitä lattialla että miten ne sit ompelis yhteen

1250281190_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ihan hyvin sopivat. Pitää vaan viritellä sellasia puolikkaita paloja että saan oikoset reunat. Vihreetä isoveikkaa on ostettava monta kerää. Mutta kyllä se siitä taitaa valmistua.

Nappasin tuon kuvan hetki sitten iltayhdentoista jälkeen. Hämärää on. Ulkona on jo ihanasti pimeetä ja vilposaa. Kävin kylällä kahvilla alkuillasta kun tarjottiin ja pitkähihainen ja takki ei ollu yhtään liikaa kotio kävellessä. Tykkään syksystä, jouluakin olen jo miettinyt kun tuota lahjavakkaani järjestelin...

Tänään iloinen yllätys Sannin laittaman kommentin muodossa, minua oli onnistanut arvonnassa ! Ihan uskomatonta, juuri muutamia päiviä sitten sain samanlaista kommenttia myös Minnalta. Jumalat on suosiollisia mua kohtaan. Ihania yllätyksiä siis odotettavissa. Kiitän jo etukäteen molempia !!!

Mukavaa postia on tulossa myös Ruotsista, Nina autto mua hankkimaan mekon jota olen kuolannut kuukausitolkulla Lantliv -lehdessä keväällä nähtyäni. Sen pitäs tulla ens viikolla. Ja ne Tennesseet, ei ne ole tullu vieläkään. Maksoin sen laskun etukäteen.Ehkä ne ens viikolla tulee. Mitä se Tapio oikein jäi niitä hautomaan, eihän ne langat lisäänny...

Tai mun laatikoissa lisääntyy, ainakin siltä tuntuu. Sitä en tiedä lisääntyykö ne jakautumalla vai munimalla, mutta ilmottelen kun tiedän tarkemmin ;)

Luontoilta kuittaa ja toivottaa hyvät ja rentouttavat viikonloput, meillä ainakin nukutaan huomenna piiiiiitkään.