Piilareista...Teresa - ja muutkin aiheesta kiinnostuneet - ne kuviolinssit kulkee nimellä crazypiilolinssit tai erikoispiilolinssit.En nyt nopeesti löytänyt mistään mutta voin elvistellä sellasella tiedolla että esimerkiksi Scooterin H.P.:n  käärmeensilmät meni sille Suomesta. Knoppitieto on tuikitarpeellista, laittakaa korvantaakse :D Niitä saa joistain nettikaupoista kyllä. Löysin Nissen sivuilta tuollasen missä voi "kokeilla"  (klikkaa sävyttävät piilolinssit, lue lisää kohtaa...) erivärisiä linssejä, ja nuo lilat mua kyllä edelleen kiinnostaa.

Mäkin tykkään et kastemekko on kiva projekti. Olen tehnyt mekot Annille ja Mirolle, tää on nyt sitten kolmas.Toki olen mielissäni että pääsen kummiksi, olen viimeksi kummitellut 10 vuotta sitten. Joonas oli tyytyväinen ristiäisissä ja naureskeli, tällä pikku Mantalla tuntui olevan jo sairaalassa aika paljon kovaäänistä asiaa, saapi huomata tuleeko siinä tädille hiki niskaan...

Äijänimiset kissat :D On ne vähän. Voin kutsua niitä nimellä KKK nyt. Okei,vähän luotaantyöntävä lyhenne mutta ei yhdistetä sitä nyt mihinkään etelävaltioiden huppupäihin, todellakaan.

Olen kuunnellut Uniklubia koko illan, ja virkannut sitä nuttua. Katoin mä Tilan sentään, muuten en ole telkkaa katellu.

Ja miksi hän hymyilee, niin treffiseura soitti juuri.

       560402.jpg

Halaukset myös teille ;) ja hyvää yötä!