Ja ja ja...Rammsteinia edelleen.

Se on sitten marraskuu! Mun täytyy sanoo että mä tykkään kun on pimeää ja kylmenevää. Saa olla kotona kirjojen ja kutimien kanssa eikä tartte mennä ulos ja olla sosiaalinen. Ei sillä että mä muutenkaan oisin sosiaalinen erityisesti, hieman sellasta erakon vikaa minussa. Töissä kun on aina kauheesti porukkaa niin tämmönen ittekseen olo on ihan parasta. Kyllä mä auringonpaisteestakin tykkään, mutta vähän pimeyttä on kiva kans. 

Koska mä olen ollu lietsussa viimeset kuusi-seitsemän viikkoo niin nyt oon vaan kotona. Happy Halloween meni elokuvien, kutimien ja pyhän kolminaisuuden glögi/piparit/Aurajuusto parissa, nam...Katsoin Mr & Mrs Smith ( no ok muttei mitään erikoista, en ole mikään Brad Pitt -fani mutta Angelina Jolie on tavattoman kaunis), About Adam ( oli kais hyvä mutta vähän sellanen ettei niin edenny minnekään ) ja sitten Parfyymi ( joka oli kamala tavallaan mutta kuitenkin erittäin hyvä ja erikoinen, paras näistä )...

En löytänyt sitä luonnonvalkosta Rosea mistään! Siitäs sain sitten! En kyllä käyny joka kaupassa kun alko se ravaaminen jo ottaan jalkoihin...Oli vaan lappua luukulla että Rose on loppu ja saamme lisää viikolla xx. Thanks. Tulin kotio ja ettin luonnonvalkosta Kitten Mohairia ja eipä se juuri erotu noista virkkauksista.Tässä huivi ylhäältä

 2028141.jpg

Ja tässä kaksinkerroin taitettuna

 2028143.jpg

Alotetaan niskasta ja lisätään reunoissa ja keskellä. Sitten sopivin välein tehään reikäkerros eli yksi oikein, langankierto. Reunus virkataan siten että kun silmukat on puikolla, otetaan eka silmukka koukulle, virkataan KYMMENEN :) ketjusilmukkaa, laitetaan koukku kahden ekan silmukan läpi, lanka koukulle ja vedetään kahden puikolla olevan ja yhden koukulla olevan silmukan läpi.Pudotetaan silmukat puikolta ja taas ne kymmenen ketjusilmukkaa. Tai kuinka pitkät hapsut nyt haluaakin.

Mää en taita tuota huivia ihan tasan vaan niin että alimmat hapsut näkyy ylemmän kerroksen alta. Tulee näin oikein paljon sitä hapsua. Ja kun sen kiepauttaa tämmönen lattarintanen tuohon kauluksen alle niin johan on runsasta povea tarjolla :D

 2028145.jpg

Tän huivin nimi saa olla Voluminous.

Mä oon tällä hetkellä Nekun paras ystävä. Me jaettiin maitopirtelö sulassa sovussa tuossa hetki sitten.

Nyt mä käväsen viemässä Hannalle äitin langat et ne kulkeutus joskus kotio asti ja sitten tuun kotiin neulomaan jotain.

Lauantai näyttää tällä hetkellä aurinkoiselta, mukavaa viikonloppua :)