Edith sanoo uudestaan että Katin neuvolla sain kuvan tuonne mutta se on hiukan liian reunassa..Tutkin asiaa myöhemmin ja jatkan säätämistä. Nyt loppu kärsivällisyys :)

Edith sanoo että näköjään tää pohjan rääpiminen aina vaan jatkuu...älkää hermostuko.

Mulle aukesi nuo pohjakoodit sittenkin. Muokkasin hiukan tätä kirsikkapohjaa kun sitä oli selkein muuttaa, kun valmiiksi vaaleenpunanen/valkonen. Mulla on mielessä yksi toinen juttu, siis se prinsessahommeli. Siinä on vaan sellanen kompastuskivi että miten ihmeessä saan omassa kansiossani olevan kuvan tänne pohjaan kuvaksi ? Mistä saan sen koodirimpsun joka tuonne laitetaan? Lyö pikkasen tyhjää nyt.

Nekku tarttis sinisävyisen torkkupeiton, onkohan mulla sinisiä lankoja edes niin paljon, sellasta babyblueta, vähän epäilen. Mietin jos neulois Vaakatilkkuja vaikka 16 koopeeäl (15 cm*15 cm), niin siitä sais 4*4 peiton(60*60 cm). Se ois hyvä sellanen Kun mikään muu ei huvita -projekti.

50 Villapeikkoa on neulonut Seiska Veikasta Cavernin, oisko siinä minunkin petroolikerieni kohtalo? Sukat ja villatakki samaa sävyä sitten.

Joo joo, mua väsyttää, en saanut nukutuksi ja sitten mun untani häirittiin puhelimitse 4 kertaa , pikkuveli, Kodin kuvalehti (en tilaa), Tele Finland (en vaihtanut johonkin Pulinaan vai mikä nyt olikaan) ja sitten työdiileri soitti että sain sen paikan, työt alkaa 3.9. ja kestää marraskuun loppuun ainakin. Onhan se hyvä että on talous turvattu, mua vaan ärsyttää noi kaupungin bussit ja nyt mun pitää alkaa kulkee niillä taas. Mutta en tosiaan valita, työ on aina työ, ja olen tietysti happy että sain sen.

Nyt aquan kimppuun ja illalla jotakin muuta, moi.