Puput vastusti kovasti huopumista, oliko mulla jokin feikki Huopanen-kerä mahdollisesti ? Kolme kertaa koneessa ja sitten vasta kutistu :( Niiltä puuttuu vielä silmät ja nenut ja muut...Josko huomenna kuvattavassa kunnossa.

Olen mä muutakin tehnyt mutta en näytä vielä kuvia. Uudesta Modasta alotin sitä vihreetä pussihihatakkia valkosena ja ilman pussihihoja. Kymmenen senttiä on edennyt. Menin postiin viemään muutamaa pakettia tänään niin posti oli menny jo neljältä kiinni. Yritän uudestaan 2.1. Niin katellaan kuvia sit loppuviikosta kun kusti on polkenut. 

Kävin alennusmyynnissä ostamassa muutaman söpön ja halvan lammasjutun, ja muutakin kodinrekvisiittaa. Teen jonkinlaisen kollaasin niistä kun jaksan ja ehdin. Samoin mun pitäs klikkailla kuvia tämän vuoden galleriaan, se on hieman vaiheessa :D Suorastaan pahasti.

Nyt kokoan muutaman pahvilaatikon ja järkkään langat ensi vuotta silmälläpitäen. Ostin mustavalkosia lootia Etolasta ihan vain lankoja varten.

Blogikierroksella näkyi kivoja koosteita ja yhteenvetoja kuluneen vuoden tuotoksista. Mäkin kirjottelen sellasen tuossa tammikuun puolella, onhan se hyvä katsoa mihin aika on mennyt ja verrata aiempaan että onko painopiste ollut samoissa neuleissa. Ensi vuodelle ei ole mitään suurempia suunnitelmia kuin neuloa kirjoneulelapaset, I do ja keskeneräset pois. Kaikki muu on sitten ekstraa.

Uusi vuosi vaihtuu mulla poika/kissa/vohveli/elokuva -seurassa ilman suurempia riehuntoja.

 Oikein hyvää uutta vuotta juuri Sinulle, tapaamisiin ensivuonna !

 1172735.jpg