niin mä tahdoin että Nekku hoitaa arpajaiset itte. Niin siis oikea vastaus oli c, Nekku teki pienillä ( mutta ai saamari kuinka terävillä ! ) hampaillaan koteloon ne reiät. Melkeen kaikki vastas oikein, hyvä ! :)

Kirjotin jokaisen nimen paperilapulle ja laput rasiankannelle ja sitten aattelin et piankos Nekku sieltä paperin nappaa. No ei, kyllä ne rapisevat paprut kiinnosti mut ei se vahingossakaan saanut yhtäkään paprua rasiasta ulos. Uusien saappaiden kenkälaatikko oli paljon mielenkiintosempi. Roope hääräs virallisena valvojana ja lopulta lensi yksi paperi rasiasta, siinä luki MARJA. Ja sitten väärinarvanneet pääsi mukaan kanssa ja seurasi 500 Halausta -arvonta. Nekku pyyhkäisi puolet lapuista matolle, no ei pysty lähettää niin monelle. Ja sitten viimein vain yksi kappu, ja siinä luki AMMA. Ja tässä kuvasarja itse happeningistä, oli siinä vauhtia ja sutinaa !

 768509.jpg

Voittajakupongit :

 768510.jpg

 768511.jpg

Näin, onnea voittajille :) Minä jo Marjan blogissa kävin hääräämässä asian tiimoilta. Amma, sun pitää nyt kanssa laittaa meilaten mulle wtp miuku jippii piste fi yhteystiedot. Nekun kanssa sitten postitamme jotain pientä mutta toivottavasti kivaa ensi viikolla.

Anna hyvän kiertää tilanne tällä hetkellä

1. Mirri, osoite on

2. Kangaskasa, osoite on

3. Evab, osoitetta odottelen :)

4. LiisaP, osoite on

5. vielä vapaana if anyone interested

Nih, mulla onkin säätöä lauantaina näiden pakettien kanssa...Kun ens viikolla mulla on serkku kyläilemässä ja tiiän että sillon en enää ehdi mitään sellasta, niin haluan tehä ne jo nyt. Mutta postiin saan ne ehkä tiistaina, viimestään keskiviikkona, riippuu missä me pyöritään.

Oon nähny Ninan viimeksi uutena vuotena 2005-2006, sillon hän oli kans mulla viikon. Eli 1.5 vuotta sitten. Toki on mesetelty ja tekstailtu ja lähetelty paketteja mutta ei se ole sama asia todellakaan. Nina ostaa hirmusesti vaatteita ja sen äiti on ehkä maailman taitavin ompelija ja ompelee hirmusti vaatteita. No minä paria vuotta nuorempana ja saman kokosena oon saanu pienestä pitäen Ninan vanhat vaatteet, tyyliin kaksi jätesäkillistä vuodessa. Ja nyt niitä on tulossa taas, odotan ihan himona niitä kun ne on kuitenkin erilaisia kuin täällä ja varsinkin Astan ompelemia ei saa mistään. Melkeen kuin joulu siis tulossa :)

Uskokaa pois, kaikki postimyyntivaatteet  sopi! Ja saapikkaat myös, tilasin mustat ja ruskeet. Olen niin happy, saappaat oli 70 % alennuksella, suurin koko 42. Ja mun kinttu on 41, ja ulkomaisissa enemmän. Ja ne sopi hienosti. Niissä on korkoo aika paljon mulle, ja mun pää huitelee melko korkeella kun tepastelen niissä, saatan olla Samiakin pidempi, tuleekohan sille kriisi ? ;) Sitten tuli farkut, vihreet lötköhousut, punanen mekko, musta paita ja neuletakki... ja pieni paketti mitä en voi näyttää vielä, kun se siis on lahja. Olen tyytyväinen.

Raisan boleroon ostin mustaa Nallea. Mietin ostanko puuvillalankaa mut sit ostin tuota kuitenkin, kuitenkin ihan jees lanka ja oon tottunu neuloon sitä, edullistakin.

Sukkaa en ehtinyt neuloon tänäänkään, wups... Niiden kanssa taitaa tulla kiire, ei kiva. Tai oikeestaan, ehdin neuloon niitä huomenna pari tuntia ja perjantaina seiskasta eteenpäin, sit lauantaina...saattaa ne valmistuakin,kun on ahkera. Tää on nyt varoittava esimerkki siitä taas jälleen kerran, kun jätetään asiat viime tinkaan!  Joululahjat pitää alottaa nyt eikä kuukauden päästä.

Anttilassa hipelöin maanantaina Novitan uutuuksia. Se Mambo (vai mikä sen nimi oli) taitaa eniten kiinnostaa...Mutta kattoo nyt koska päätyy sitä ostamaan. Muuten en oikein saanut kiksejä. En kyllä ehtinyt Seiska Veikan tai Nallen uusia sävyjä tutkiin, oli niin hoppu. Niissä taisi olla jotain mielenkiintosta.

Voi hemmetti, lupasin huomenna soittaa ysiltä yhtä työasiaa ja koska mä meen niin myöhään nukkuun niin mulla on sillon REM-vaihe menos, parhaat unet. Pakko se on soittaa se puhelu, jatkan unia sitten sen jälkeen.

Rasmus on maukunu koko päivän ja minen tiiä mikä sillä on, sulhasta vailla varmaan. Nekkua se katteli sillä silmällä mutta eihän Nekku nyt tyttöjen päälle vielä ymmärrä.Ja mikäli on mun päätettävissä, niin kohta ei ymmärrä kumpikaan mitään. Pitäs muutenkin tota laumaa roikottaa rokotuksiin jne. Ja tuo kapinen kattikin...voi jestas sentään. Tämä rupiaa käymään työstä.

Luen hetken ja alan nukkuun,öit.