Piirtelin tuossa aamupäivällä haalarinkaavat käsityölehdestä. Tietysti vähän omaa sovellusta mukaan, mitäpä muutakaan. Ja tässä valmis tuotos, nallehaalari kokoa 62 cm. Tuli siitä nyt ihan kohtuullinen, tuo nallenpää on ehkä turhan iso mutta muuten oon tyytyväinen. En ala kiskoon sitä irti enää, olkoon. Kankaita jäi vielä, joten ompelen siitä jotain lisää. Huppu on kuvassa vinossa, oikeesti korvat on samalla kohtaa...

 519702.jpg

Kelpaaks tää, sisko ? :)

Mun piti eilen neuloa jotain keskenerästä eikä alottaa mitään uutta mutta mitä mä tein, näin :

 519703.jpg

No, joskus tarttee jotain tyhjäpääneulontaa, eipä tuossa tarvi paljon miettiä.

Niin Muoriska tarkoititko tätä ?

 519701.jpg

Tykkäsin tuosta China-style kiinnityksestä kans, vois käyttää jossain...

Juu Maartsi, Tullintorin pellavakaupasta ( mikä oikee nimi, ei hajuakaan...Pellavasoppi? ) ostin hahtuvat, jäi sinne vielä kymmenkunta kiekkoa. Värivalikoimaa ei juuri ollut, mutta ihan kivoja silti.

No minä en ole mikään kuvaaja, se on " naps! " ja sillä selvä :) Mutta kyllä mäkin tykkään tuosta leijakuvasta, Miro siinä istuu pellolla ja tuuli vie. Laitoin sitten tuohon viimeiseksi. Mutta thanks Anne, anyway :)

Käytiin jäätelöllä tänään, meses olen istunut ja telkkaa tuijottanut. Nyt pyykkäystä ja siivousta ja sitten tumpun kaveri puikoille. Nenänpielustat on kipeet, ei kai poskionteloissa ole mitään ylimäärästä, kääks....

Hyvää alkavaa viikkoa !